neljapäev, 11. detsember 2014

On-Board Entertainment

Olin omale kella kuueks shuttle'i lennujaama tellinud. Shuttle pidi lennujaama sõitma 1,5 tundi. 40 minutit peale sisseistumist sai lennujaamas juba välja astuda.

Kuna olin ennast varustanud Cebu Pacificu äralennupiletiga Manilast HongKongi, siis check-ini tehes, kus seda näha küsiti (kuna see eelmine kord mul teemaks ei olnud, siis mul polnud ka meeles, kus seda näidata tuli) lõi adrenaliini ka korra üles :)

Lennujaamas jõin ühe parima cappuccino ever. Kompliment piimavahustajale.

BKK - MNL lennul tehti reisijatele mingi viktoriin, mille olemusest mina aru ei saanud ja jagati paar auhinda. MNL-Cebu lennul toimunust sain selle eest aru küll. Stjuuardessid ütlesid, et laulavad tuntud jõululaule ning kes arvab ära laulu nime, saab auhinna. Esimene stjuuardess hakkas laulma "Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way...". Käsi tõusis. Õige vastus "Jingle bell" tõi käetõstjale auhinna. Mikrofoni hakkas kõlama järgmine lugu "You better watch out, you better not cry..." Järjekordne käsi, "Santa Claus is coming to town" ning järjekordne auhind. Viimasena hakati laulma "Jingle bells, Jingle bells, Jingle bells rock..." Käsi tõusis ning vastuse "Jingle Bells Rock" eest anti välja kolmas ja viimane auhind. Sellega lõppes ka entertainment pardal.

Juba Manila lennujaamas oli selge, et toitumisharjumusi siin rahvas vahepeal muutnud pole ning esikohal on endiselt saiad ja liha. See arvamus sai veelkord kinnitust Cebusse jõudes.

Kommentaare ei ole: