pühapäev, 21. detsember 2014

Buy 2, take 1

Ühel kukel tahtsin täna pea maha võtta.

Vaatasin eile õhtul järele, et kell 9 väljub praam Boholile. Ja veel nii ilusti, mulle kõige lähemalt, neljandalt kailt. Hotellist väljudes lõikasin otsemat teed mööda ja sattusin ümbruskonna elanike hommikuste pesemisprotseduuride peale. Tänavate kaupa pesukausse ja inimesi, kes ennast ja oma lapsi seal küürisid.

Sadamasse jõudes selgus, et kella üheksane praam väljub nüüd kell 11:20. Kodulehe uuendamine on ilmselgelt keerulisem protseduur kui suurte plakatite trükkimine. Ostsin pileti ära ja selgus, et laev väljub ikkagi esimeselt kailt (sealt, kus on ka kõikide teiste firmade piletikassad). Läksin siis Cebu downtowni aega parajaks tegema ja jogurtit ostma. All-linn on täis kerjuseid ja veel eelmise õhtu pidu tänavaserval väljamagavat kaadrit. Piisas, kui kasvõi ühe leti ees korraks seisatuda, kui ümber oli kolm naist, kõigil tited kaenlas ja käsi välja sirutatud. Ostsin jogurti ja kõndisin tagasi sadamasse.

Kell 11:20 väljuma pidanud laev väljus ca kell 12. Mu koht oli View Deckil, aga kus see view oli, jäigi mulle natuke arusaamatuks. Lugesin raamatut ja mingi hetk õnnestus ka magama jääda. Selle hetke valis välja üks View Deckil reisivatest kukkedest ning hakkas kirema. Kõik ülejäänud pardalviibivad kuked ühinesid.

Niisiis. Planeeritud kella 11 asemel kell 14 Tagbilaranis. Läksin bussiterminali ja jäin Anda bussi ootama. Nagu juba tavaks saanud, laoti inimesi bussi mitmelt kihilt. Kell oli juba ammu pime kui kolm tundi hiljem kohale jõudsime.

Võtsin esimese (ja ainsa) hotelli, mida nägin ning käisin kiirelt söömas, enne kui viimanegi koht uksed kinni paneb.