laupäev, 6. detsember 2014

"Ma tahtsin ka Filipiinidele minna, aga seal on taifuun"

Hommikust süües läks minust mööda Väga Ilus Mees ja naeratas. No ja läks ikka mööda.

Olin otsustanud, et homme tuleb korra ka linnast välja saada ja pidasin parimaks ideeks minna daytripile Chiang Raisse. Üldiselt pakuti kolme paketti - basic (White Temple, Hot Springs, Hilltribe villages, Golden Triangle & Mae Sai), basic + boat trip (paadisõit Golden Triangle juures, kus saab tunni jooksul viibida kolmes riigis - pardale astud Tais, maale pääsed nii Laos kui Myanmaris) ja basic + boat ride + long necks (võrudega pikaks venitatud kaeltega birmalased, kes Tais mägedes elavad). Paadisõidu vastu ma huvi ei tundnud, guugeldasin siis long neckide osas. Ja sain aru, et see "inimlomaaed" pole samuti minu jaoks. Läksin agentuuridesse hindu uurima. Ja nägin sedasama Väga Ilusat Meest baaris raamatut lugemas. Enne veel kui õhtused joogid kokku leppisime, jõudis ta mind informeerida ilmaoludest Filipiinidel. No ausalt, ma omast arust hoian ikka uudistel silma peal küll, aga antud juhul oleksin ma kuni pühapäeva hommikuni elanud õndsas teadmatuses. Pühapäeva hommikuks oli telefon täis sõprade küsimusi, kas ma ikka olen turvalises kohas.

Laupäeviti toimub Chiang Mais Saturday Market. Nii hea on turul käia, kui tead, et kõike, mida ostad, tuleb veel kolm kuud kaasas tassida :) With that in mind ostsin mõned külmikumagnetid, pudeli grenadillimahla ja paki suhkrustatud maapähkleid. Viimased tarbisin käigu pealt ära ka. Seebi ostsin ka. Puhtalt vajadusest.

Otsustasin ka oma hotellist järgmise päeva tripi hinda uurida. Küsiti 1000 bahti. Viitasin üle tee asuvale agentuurile, kus seda pakuti mulle 700ga (mis oli ka tõsi). Hetkega langes ka minu hotelli hind mulle 700 peale, sest "ma ju olen nende klient". Oleks ma teadnud, et see nii lihtsalt käib, ma oleks 600 öelnud :)

Steve'iga läksime itaalia restorani.

Kommentaare ei ole: