laupäev, 27. detsember 2014

Mehed tänaval rääkisid

Tellisin hommikul muna, kohvi ja ananassimahla. 20 minuti pärast jõudsid lauda kohv ja ananassimahl. Veel 10 minutit hiljem olid mul mõlemad otsas ning ka kõrvaltputkast ostetud sai söödud, kutsusin ettekandja, küsisin arve ja ütlesin, et ma muna enam ei taha. Minut hiljem tuli poiss munataldrikuga lauda. Saatsin selle tagasi, sest kiireks hakkas minema.

Turismiinfost saadud info kohaselt läbib Tagbilarani minev jeepney külakest nii poole- kuni tunniste vahedega. Võtsin koti ja olin valmis tunniajaseks ootamiseks. Minuti pärast sõitis jeepney ette :) Ruumi oskavad filipiinod täiesti suurepäraselt kasutada - iga kord kui ma arvasin, et kõik istekohad on täis, tõmmati mingist kübarast välja järjekordne iste või seljatagune ja mahutati veel kaks-kolm reisijat ära. Aga üldiselt oli ruumi hämmastavalt laialt :)

Jõudsin planeeritud praami peale ning sellega ilusti Cebusse. Hakkasin sadamast hotelli suunas kõndima ning downtowni läbides meenus mulle taas LPst loetu, kus rõhutati, et downtownis ööbides on kõige olulisem vaadata, et hotell oleks safe ja quiet. Ühegi hotelli ümbrus mulle piisavalt safe ei tundunud ja liikusin oma tavapärase hotelli suunas. Tee pealt ostsin veel rambutane ka kaasa. Ca pool kilomeetrit enne hotelli oli ca 50-meetrine tänavalõik aiast majani sügava vee all. Aia küljes rippudes oleks tõenäoliselt see ületada õnnestunud. Keerasin tagasi ja läksin ringiga. Vihma hakkas sadama ning mingi maja juures varjus olles liitus minuga jalgrattal kohalik meesterahvas. Muuhulgas informeeris ta mind sellest, et lähenemas on taifuun. "Mehed räästa all rääkisid" :)

Panin asjad hotelli ära ja otsustasin, et nüüd ma lähen ja 1) ostan jogurtit ning 2) lasen kulmud ära värvida. Üks ülesanne osutus raskemaks kui teine. Jogurtit oli siiski maasika- ja mangomaitselist võimalik valida, aga kulmudega oli keerulisem. Läksin salongi ja peale pikemaid läbirääkimisi hakkas tunduma, et saame üksteisest aru ja elu saab kohe palju ilusam olema. Hetke pärast seisis tütarlaps minu ees, kulmupliiats näpus ja plaanis kulmud siis nii ära värvida. Kui ma natuke pikaajalisemat lahendust soovisin, siis küsis, et kas ma tahan tätoveerida. Tulin salongist ära.

Õhtul tellisin Cubanas pizza ning ettekandja küsis, et "only one, ma'am?". Well, yeah, ma ei tea, kas teised tellivad alati 2-3 pizzat inimese kohta?

Kommentaare ei ole: