pühapäev, 22. august 2021

Powered by Nature: Pealinnas

Hommikusöögiks olid külastajad jagatud kolme gruppi ning meie sattusime sellesse, mis suunati konverentsisaali sööma. Sõime pannkooke, croissante, mune ja peekonit. Ning võtsime peale hommikusööki suuna Stockholmile. Napid poolteist tundi hiljem parkisime ennast Viking Line’i sadamasse ning kõndisime linna.

Jalutasime vanalinnas, vaatasime olematut vahtkonnavahetust ning hakkasime ABBA muuseumisse liikuma. Tegime tee peal veel Itaalia restoranis kiire lõuna, kus meile Caesari salati pähe serveeriti väga head lehtsalatit grillkanaga.

ABBA muuseumis veetsime vähemalt kaks tundi, kuulasime muusikat, tutvusime ajalooga ning tegime turistikaid.

Tagasiteel sadamasse kiire kohvi- ja koogipeatus ning suveniiripood.

Stockholmisse sisse- ja sealt väljasõit on alati äärmiselt maaliline linnavaadete ning rohkete skääridega. Seekord õnnestus veel ankur hiivata just päikeseloojangu ajal ning saime nautida erakordselt suurepäraseid vaateid.

Kui hakkasime paadis õhtusöögikohta otsima, siis selgus, et kuigi buffee polnud just kõige odavam, oleks igas teises sööklas ainuüksi praad ja jook sama summa läinud. Ning kui Scott nägi kõiki neid mereande ja lõputus koguses sisefileed, siis sealt me enam ei liikunud. Laua saime ka otse laeva ninasse vaadetega tuledes skääridele.