esmaspäev, 23. august 2021

Powered by the Nature: Järgmises pealinnas






Hommik algas täiesti uskumatu päikesetõusuga. Nägin esimest teaserit voodist, tõmbasin jope selga ja kihutasin ülemisele tekile.

Kui tagasi kajutisse jõudsin, oli kell 6 saanud ning viimane aeg oli alla einelasse minna, et jõuaks enne randumist hommikusöögi ära süüa. Sõime ära ning kui kajutisse tagasi jõudsime, selgus, et seal oli juba koristustiim ära käinud, meie asjad eest ära tõstnud  ning voodipesu ja dushiruumist käterätid ära viinud. Infoletis selle kohta küsides selgus, et kajutite koristamisega alustataksegi veel enne randumist. Mul oli ainult hea meel, et me oma pesu enne hommikusööki voodi peale vedelema ei jätnud.

Turust Helsinkisse jõudsime ca pooleteist tunniga, parkisime taas sadamasse ning kõndisime sealt kesklinna. Mul oli ju plaan ilusti tehtud - sööme Tamarinis. Kontrollisin kodulehelt üle - restoran avatud nagu tavaliselt. Selgus, et kõik muu on pühapäeval kuni lõunani täiesti kinni ja kuna me olime võrdlemisi väsinud, siis ei olnud meil erilist huvi ka linna peal ringi kõndida. Igal juhul sai siis kell 12, mis tähedab, et Tamarin pidi avanema. Kõndisime kohale ning koht, mida polnud juba mõnda aega avatud, oli Tamarin.

Avatud kohtadega oli üldse natuke kriitiline ning lõpuks maandusime Taco Bellis. Võtsin Supreme Taco kanafileega. Lauda jõudis nimetatud taco hakklihaga. Lasin uue teha.

Meil oli kõndimisest täiesti villand ning otsustasime sadamasse minekuks Uberi võtta. Pühapäeval Helsinki kesklinnas oli kõige lähem Uber 15 minuti kaugusel. Aga noh, me olime väsinud. Hakkasin tellima. App teatas mulle, et mask on kohustuslik ning käskis mul selle tõestamiseks, et ma ikka maskis olen, pildi endast maski kandes teha ja üles laadida. Kõndisime sadamasse. Scott magas terve tee Tallinna. Välja arvatud need viis  minutit kui ma alla autosse lippasin, et talle tekk tuua ning ta pidi ühe maadami minema ajama, kes mu koha omale tahtis võtta.

Kommentaare ei ole: