kolmapäev, 18. juuli 2018

Kadunud sussi kojutulek


Sussid on tagasi! Ma olin vahepeal juba mures, sest olin kindel, et ventilaator lennutas nad metsa ja seal said koopaoravad oma valdusse. Aga isegi kui see juhtus, siis hetkel on nad koopaoravatelt tagasi toodud.

Vaatasin, et Ann Arboris müüb keegi väikest siili. Ütlesin Scotile, et me selle ära ostaks ja minu sussi saaks pesana kasutada, aga ei läind läbi. Oleme endiselt siilitud.

Käisime Raamatuklubi kinos vaatamas. Ma olen alati arvanud, et enne filmi näidatavad treilerid on vastavalt sihtgrupile ning seega tekkis juba õigustatud mure, et mis filmi me vaatama tulime. Treilerid olid valdavalt erinevate õudukate omad. Ja kui siis tundus, et mingi vaadatav film on ka hulgas, selgus, et see on Lexuse reklaam.

Täna sattud mulle taas taksojuht, kellest ma sain 10-minutilise sõidu jooksul teada tema elukoha, selle, et ta on kuus aastat Aasias elanud, omal ajal Kongos elanud ja äri ajanud, kasutab ka ise vahest Yandex taksot, ei pea neegritest (tema sõnastus!), eriti nigeerlastest suuremat ning ajab nüüd väikestviisi ehitusäri, tal olla vaja 10 töölist palgata. Mitte, et ma midagi küsinud oleks…

Kommentaare ei ole: