esmaspäev, 2. juuli 2018

Quorn. Mükoproteiin. Allergia.

Mul ei ole kunagi muid allergiaid olnud kui nikli, penitsilliini ja idiootide vastu. Ja siit nimekirjastki tean penitsilliini osa vaid juttude põhjal. Niklihaavu olen ravinud nii kõrvalestades ja vöökohas (rihmapannal) kui ka kätel-jalgadel peale niklit sisaldava lauahõbeda kasutamist Filipiinidel. Nimekirja viimane allergeen õnneks visuaalseid sümptomeid ei tekita.

Täna siis ärgates suurte punaste laikude ja erinevas mõõdus sügeleva lööbega, selgus, et mul on mingi allergia ikka veel. Kahtlustasin arbuusi, sest eile õhtul sai kilojagu seda ära söödud. Kuna päeval rohkem arbuusi ei söönud ning lööve ka taandus, lugesin teema lahendatuks. Kuni peale arbuusitut õhtusööki viskas uuesti sellise lööbe üles nagu oleks eevaülikonnas läbi nõgesevälja lipanud. Võtsin eilse ja tänase menüü ette ning järgmiseks kahtlusaluseks on mükoproteiin. Ehk quorn. Asi, mida ma sõin ka USAs ja nüüd on Prisma lettidele jõudnud. Tegemist on hallitusseenest (mõtle suunal "nahaseen" mitte "kukeseen") eraldatud valguga, millest toodetakse veganitele ja taimetoitlastele lihalaadseid asju.

Igal juhul ma nüüd katsetan, kas selle mittesöömine hoiab uue nõgeslööbelaine eemal või mitte.

Arusaadavatel põhjustel on tänane postitus ilma piltideta.

Kommentaare ei ole: