laupäev, 21. november 2009

Mis iganes

Whatever works - režissöör Woody Allen

Valisime kahe filmi, uusima Woody Alleni oma ja jaapani animatsiooni "Ponyo mäe otsas" vahel ja ma olen väga rahul, et Woody Alleni kasuks otsustasime. See oli lihtsalt algusest lõpuni ülihea ja üks paremaid ning sarkastilisemaid komöödiaid, mida ma näinud olen.

Boris on ebaõnnestunud enesetapukatse üle elanud isehakanud geenius, kes on veendunud kogu inimkonna eksistentsi mõttetuses ning räägib seda kõikidele, kes vähegi kuulama satuvad. Kui tema ellu satub noor ja naiivne, kodust põgenenud ning äsja New Yorki jõudnud Melody, tekib nende kahe vahel mõnevõrra ootamatu sõprus. Olukord muutub keeruliseks ja lõbusaks, kui üksteise järel jõuavad New Yorki Melody esialgu väga konservatiivsed vanemad.

Mulle meeldis Borise sarkasm ning ülepaisutatud karakterid - 50-ndate Ameerikale tüüpiline koduperenaine, lõunaosariigist pärit tüdruku naiivsus, homoseksuaalsust tunnistav mees.

Kommentaare ei ole: