laupäev, 16. märts 2024

Delicious Thailand. Kojulend

Mu kott oli paremini pakitud kui tetrise 16. tase - 15 kilo pagasit nägi välja nagu poekott pärast veerandtunnist Prismakülastust. Suundusime lennujaama ning üritasime ennustada, kas elektroonilistest pardakaartidest piisab või on vaja taas letist läbi käia, kus pagas ära kaalutakse. Letist ei olnud vaja läbi minna ning saime otse läbi turvakontrolli väravasse kõndida.

Kuna ma teadsin, et minusugune 12,5-tunnist lendu ainult kahe haleda lennukitoiduga üle ei ela, siis varustasime ennast korralikult MacDonaldsis. Samal ajal kui ma nimetatud paberkottidega tagasi väravasse jõudsin, nägin, kuidas kohalikud lennujaamatöötajad väravasse nii kohvrikasti kui ka kaalu vedasid. Kujutasin juba ette, kuidas me oma kotte ümber pakime ja 100 eurot maksame, et pool pagasit hoidu saata. Selgus, et kotid olid nii osavalt pakitud, et saime ilma probleemideta läbi.

Ma olen väga tänulik sellele isikule, kes otsustas, et lennukipardale tuleb internet tuua, sest muidu oleks see 12,5-tunnine lend veel pikem olnud kui ta niigi oli. Kella 10ks õhtul jõudsime koju.

Kommentaare ei ole: