neljapäev, 24. mai 2018

Good Morning, Vietnam! Pesupäev

Kuna meil on endiselt toas külmkapp ja all köök, siis hommikuti teeme omale kohvi ja sööme jogurtit ja mangot. Mõnus :) Täna jõudsime randa nii vara, et isegi toolimüüja ei uskunud oma silmi. Peale meie olid rannas veel kaks kalameest. Taevasse oli kerge pilvekihi tõmband, nii, et sai sinna täitsa pikemaks jääda, ilma, et juuksed higist tilguks.

Otsustasime jätkata eile alustatud dieediga "Suveks Victoria's Secreti modelliks!" ning läksime lõunast puuviljasalatit oma tavapärase madaami juurde sööma. Tal on see siiski balansis - arbuus, mango, banaan ja ananass. Tellisime siis oma puuviljasalatid ning 10 minutit hiljem vaatasin vaid kollaste viljadega kaetud taldrikut ning küsisin tädilt, et kuhu ta arbuusi pani. Selgus, et selle oli ta lihtsalt ära unustanud. Rabas siis Buddha altarilt arbuusi ning kihutas sellega kööki. Ma loodan, et Buddhale jäi vähemalt purk õlut või midagi. Või ülejäänud arbuus.

Pealelõunal tegime uue rannaringi. Vahepeal oli tuul tõusnud ning merel möllas torm. Laine oli vähemalt poolemeetrine. Aga vesi oli hea soe. Samas lina peal pikutades viskas tuulega liiva selga kogu aeg. Tulin ära tuppa ja tegin väikse uinaku.

Õhtuks andsime uue võimaluse Joy restoranile siinsamas lähikonnas ja nii toredat teenindust pole tükk aega saanud. Friikad olid ka head. Praetud banaanid ka. Victoria's Secret võib omale põrsas Peppa nüüd modelliks võtta.

Meie tänaval on pesupäev täna. Majade ees hoovides on veetünnid väljas, ühel isegi jacuzzi tänaval (kuigi, olgem ausad, see on seal iga päev, vesi sees), lapsed on kõik paljaks kooritud, täiskasvanud küürivad ennast läbi riiete ning valavad vett pähe. Tundub, et ka kõik sugulased ja tuttavad on pesupäevale aetud, sest küürimine oli täistuuridel kui me õhtust sööma läksime ning endiselt hoos kui me restoranist tagasi tulime. Kes valmis, hüppas mootorratta selga ja võttis suuna kas linna või randa. Oleneb, kumb pidu parem tundus.

Meie hotelli peab üks naisterahvas ja tema ca 8-10-aastane poeg. Paar korda on ukse kõrval ka mingit meest magamas nähtud. Kell neli ärkab naine hommikul üles, võimleb kaks tundi, käib turul ja siis pikutab ülejäänud päeva. Kui me hommikul kohvi teeme, kargab üles ja tuleb juttu ajama. Kui me randa läheme, käib meie toas ja vahetab käterätid ära. Tema poeg ärkab nii kaheksa paiku, läheb elutuppa, viskub diivanile ja pikutab läpaka ees kuni õhtuni. Selline põnev elu siis.