teisipäev, 24. aprill 2018

Berit Renser - Minu Indoneesia

Vaevalt jõudsin rõõmustada selle üle, et Minu Indoneesia on välja antud kui nägin, et autoriks on Berit Renser. Sest vaatamata sellele, et möödunud oli 7 aastat sellest kui ma lugesin tema esimest raamatut "Seitse maailma", on mul siiani eredalt meeles, kui kehv too raamat minu meelest oli. Aga igaks juhuks lugesin kirjastuse kodulehelt katkendid läbi ja need olid nii ägedad! Kõndisin selle peale lausa Pelguranna raamatukokku raamatule järele. Pelguranna on üldse hea raamatukogu - seal on peaaegu alati need raamatud saada, mida ma lugeda soovin. Võimalik, et seal pole eestikeelse kirjanduse osas just erilist huvi kohalike poolt?

Igal juhul jõudsime reedel raamatuga koju, laupäeval tegin hommikukohvi kõrvale lahti ning pühapäeva ennelõunaks oli läbi loetud. Lõpp vajus pisut ära, aga muidu oli väga nauditavalt kirjutatud, hea meelelahutus ning mingil määral ka äratundmisrõõmu.

Kommentaare ei ole: