teisipäev, 20. veebruar 2018

Go blue. Tasuta pirukaviilu esmaspäev.






Eelmisel nädalal reklaamis Facebook mulle, et Brightonis on Great Traverse Pie Company's esmaspäeviti tasuta pirukaviilud. Osta ükskõik milline pearoog ning saad lõigu pirukat täitsa muidu. Ja kuna seal on letitellimine, siis ei lisandu tellimusele ka tippi. Täielik win-win. Kuna Brightoni külje all asub Tanger Outlet Center, siis tundus kahe kärbse mõte hea ning diil oli juba win-win-win. Tommy Hilfigeri poes oli osale kraamile lõpumüük ning lisaks oli mul kotis sooduskupong, millega kujunes kahe triiksärgi, kahe džempri ja kahtede baleriinade lõplikuks hinnaks ca 75 eurot kokku. Win-win-win-win. Under Armour oli natuke nõrk ning planeeritud fliisi ma sealt ei saanud. Guessi poodi sain selle eest tagastada nende veebilehelt kleidi pähe tellitud öösärgi. More win.

Great Traverse Pie Companys tellisime spinati-kitsejuustu salati (mina), võikud (Scott), joogid, kirsipirukaviilu (mina) ja õuna-karamelli-pekaanipirukaviilu (Scott). Tütarlaps tunds huvi, kas sööme kohapeal või võtame kaasa ning andsime teada, et sööme kohapeal. Salat ja võikud tulid ilusti taldriku peal, nuga-kahvel juures ning hetk hiljem jõudsid lauda ka pirukaviilud, ilusti plastmasskarpides ja paberkotis... Võta siis kinni.

Käisime TJ Maxxis, sest kui Scott nägi, et ma selle tammetõrukohvi kraanikausist alla valasin, otsustas ta, et nii kehva toote eest me ei maksa ning see tuleb TJ Maxxi tagasi viia. Mingil arusaamatul põhjusel oli tal ettekujutus, et mina lähen ja pakun seda mitte-kohvi neile tagasi. Kuna ma suutsin täiesti veenvalt argumenteerida, et ma ei suuda kassapidajatele üldse veenvalt argumenteerida, miks nad pooliku kohvipaki tagasi peaksid ostma, siis ta kõndis ikkagi ise letti. Selgus, et erinevalt tavatoidupoest, näiteks Busch'st, kus ilma igasuguste kommentaarideta võeti tagasi avatud mitte-kohupiimatops, tuli TJ Maxxi kassapidajatega pikemalt läbi rääkida. Aga läbirääkimised kandsid dollareid ning 5.99 USD jõudis koju tagasi. Samal ajal kui ma kaugemast poeotsast ühest silmanurgast läbirääkimisi jälgisin, vaatas teine fliiside valikut üle. Puhastusfinaali (Final Clearance) stangel rippus 20 dollari eest ilus helesinine Columbia fliis, mis tuli minuga koju kaasa.

Kirjutasin mõnda aega tagasi Hello Fresh teenusest, mis meile kolme õhtusöögi jaoks ettevalmistatud kraami ukse ette tõi. Otsustasime seda veel korra kasutada ning Scott tellis ka käesolevaks nädalaks kastitäie kraami. Täna peaks kohale jõudma, nii et loodan õhtul juba gnocchit roheliste ubadega süüa. Aga! Tuues enne postkastist reklaambrošüüre ja kõike muud jälle tuppa, oli kraami hulgas ka personaalne Hello Fresh sooduskupong, millega on võimalik esimeselt tellimuselt 50% alet saada. Mind you, esimeselt tellimuselt ning ei kehti juba olemasolevatele klientidele. Olemasolev klient loodab, et selle reklaami trükkimise kompenseerimiseks istutas Hello Fresh vähemalt puu või kaks.

Esimesel pildil on mu viimase aja lemmiklõuna: quesadilla või quesataco peal mittelihagurmeeburx ning avokaadoviilud. Selle konkreetse peal ka reedesest dinnerist ülejäänud ahjukartul.

Kommentaare ei ole: