laupäev, 24. veebruar 2018

Go blue. EV100. G&S1.








Kallis kodumaa, palju õnne!

Nagu suurem osa Eestimaa rahvast, olen ka mina täna sobivasse värvi riietatud: hall nagu Eesti ilm (vaata pilti). Täpilised sussid, muide, on tutikad, tulid just UniQlost. Mu viimase aja lemmikost. Šokolaadikooki tegin ka. Mul oli juba mõnda aega üks retsept ootel ning mingi päev ütlesin Scotile, et kui toorjuustukas otsas (no nii kolmandik oli vast järel), teen šokolaadikooki. Tund hiljem ligunes vorm kraanikausis. Aga šokolaadikook on ülilihtne ja imehea.

Täna tähistame ka esimest kuud abielus olemist ning sel puhul tõi abikaasa mulle hommikusöögi voodisse - kohv ja soojad glasuuriga sõõrikud ja kuum õunastritsel.

Läksime kellassepa juurde, sest kaunis Ted Bakeri kell ei teinud koostööd. Kahtlustasin, et patarei on läbi. Meesterahvas läks sellega seina taha ning kui ta sealt 10 minutit hiljem uuesti välja tuli, kell käis. Ühtlasi käis kell ka ilma mulle arvet esitamata uuesti mulle kotti tagasi. Win-win! :)

Ma arvasin, et lauamängud oleks hea mõte. Selle peale tõi Scott välja karbitäie kuue erineva mänguga, üheks neist trilma (sellist nimetust teades kasvasin mina üles) või Hiina kabe. Aga võimalik, et tegemist ongi erinevate mängudega, sest trilmal oli veel üks täiendav rida nuppe mänguväljal.

Tellisime pizzat eile. Scott oli sellega parajasti teel välisukse juurest kööki, kui ma ütlesin, et huvitav, kas seekord sai õige pizza (eelmine talv toodi õhukese pizza asemel paks). Scott kaalus korra käe peal ja ütles, et jap, seekord on õige. Hm, arva uuesti. Paksu põhjaga pizza oli. Kuna me ei oska selles rohkes saias näha boonust, et "saite ju rohkem", siis Scott helistas pizzarestosse ning palus korrektse saata. Koos õige pizzaga saabusid meelehärmi korvamiseks ka tükk browniet ja üks šokolaadiküpsis. Ma ütlesin, et kui nii edasi läheb, tuleb varsti põrandaid turvama hakata.

Kommentaare ei ole: