laupäev, 13. veebruar 2016

Hinnaline munakloppimine




Hommikul läksin Funky Monkeysse, sest kuigi neil on väiksem hommikusöögivalik, on seal baari ääres mõnusam istuda. Menüüs on kontinentaalne hommikusöök saia, või, moosi ja kohviga. Eraldi on veel 15 bahti eest võimalik muna tellida. Küsisin hommikusöögi ja scrambled egg. Selgus, et kui ma tahan oma muna scrambled kujul, maksab see mitte 15 vaid 25 bahti. Say what?

Peale seda istusin templihoovis ja lugesin raamatut.

Lõunaks Chiang Mai kuulus Khao Soi. Küsisin köögiviljaga. Kui toit lauda jõudis, leidsin seest paar suuremat kanatükki ja küsisin tütarlapselt, et kuidas see lind nüüd mu taimetoidu sisse sattus. Ta oli hetkeks segaduses, kogus ennast aga ruttu ning pakkus mulle tuhatoosi kanatükkide väljatõstmiseks. Mina ennast nii ruttu ei kogunud ja seega ei jõudnud ka küsida, et kana kanaks, aga kus mu köögivili on. Õnneks mainis tütarlaps köögis farangi kompleinte ja juba jooksis pealik vabandades kohale. Viis kana kööki tagasi ja tõi mulle suhkruherneste, kõrvitsa, lillkapsa ja porgandiga upgrade'itud khao soi. Väga hea oli.

Kell neli algas laupäevane turg ning kogenud turistidena läksime kohe alguses kohale, kujutades ette, et hiljem ei mahu seal enam liikuma. Ei mahtunudki. Tulin ära ägedate sinisekirjude pükstega.

Õhtul käisime Floriniga õlut joomas. Esimene õlu see aasta Tais :)

Kommentaare ei ole: