reede, 29. jaanuar 2010

Gailiii

Tanase seisuga teen sukeldumisele linnukese ette :) 37 minutit, rohkelt koralle ja pisemaid kalu. Snorgeldamist proovisin ka, pole minu jaoks. Aga sukeldumist proovin kunagi veel. Vaiksema ilmaga, seekord oli vaga tuuline.

Ohtul laksime oma uute Kanada tuttavatega sooma ... mereande. Viies paev ainult kala, krevetid, krabid, teokarbid. Mulle aitas :) Votsin grillitud veiseliha. Yhtlasi oman nyyd Prada paikeseprille hinnaga 5 USDi paar (ilmselgelt ylemakstud, aga myyja kysis algul 12).

Phu Quoci Night Market on uskumatu - mitukymmend mereande pakkuvat tanavarestorani, naitad napuga, mida tahad, yritad selgeks teha, kuidas tahad (no nagu la Paradeta Barcelonas, aga kordades odavam) ja saad taiesti suureparase ohtusoogi. Kalmaar on siin muuseas parim, mida ma kunagi soonud olen.

Kuumaga on soogikordade arv paevas vahenenud kahele, samas olletarbimine tousnud. Kokkuvottes kehakaal toenaoliselt samaks jaanud.

Aga randade kohta ka. Phu Quoci Bai Soa rand on aboluutselt koige ilusam, mida ma nainud olen (mitte, et ma nyyd antud valdkonas mingi ekspert voi arvamusliider oleks). Helesinine laguun, pikk valge liivarand, kymmekond inimest...

* Pealkiri sellest, et nii haaldas prantslasest sukeldumisinstruktor mu nime :)

Kommentaare ei ole: