laupäev, 6. mai 2017

Rändom ränt


Ma polnud viimase aasta jooksul rohkem kui korra-kaks Telliskivi täikale sattunud ning peale kõiki sügisesi Saksamaa täikade külastusi oli tänane käik nagu ootamatu trip reaalsusesse. Stangede kaupa pesemata, topilisi, katkiseid riideid, lettide viisi lääpatallatud jalatseid. Midagi sellist, mida mina isegi tasuta Uuskasutuskeskusesse ei vii vaid mis oma väärika lõpu rohelises olmeprügi konteineris leiavad. Suuresti ka seetõttu patsutasin omale enne viimast vahet tunnustavalt õlale, sest tee minu kotti oli leidnud vaid üks kaunis siidjas top ühe euro eest ning kõige minim O'Neilli miniseelik, mida minu jalad ja garderoob kunagi näinud on. Ka ühe euro eest. Aga siis viimases vahes läks asi käest ära, sest seal oli stangel tutikas Tommy Hilfigeri kootud kleit, mis pidi ka täiesti selgelt minu omaks saama. Mis sest, et müüja ootas selle eest minimaalselt 35 eurot. Hetkel ripub see 35-eurone Hilfiger mul nüüd pesurestil. Muuseas, nii "soodsalt" sain ma ta ainult seetõttu, et müüja sõnul olevat "hooaeg lõppemas". Ma ei hakanud täpsustama, et millisest hooajast me räägime, sest hetkeolukorda vaadeldes võib eeldada ainsa variandina, et villase kleidi suvi saab läbi ning lähenemas on talv, kus nimetatud kleidist väheks jääb.

Gerli saatis mind Woolishi poodi omale kampsunit ostma, sest seal olla kogu talvekaup -50%. Selgus, et ei ole ikka küll. Lisaks allahindlusprotsentidele puudus suuremal osal kaubast igasugune hind, mis ajas mind seal poes lihtsalt endast õue. Ja õuest Moetänavale, kus oli täiesti vastupandamatu Montoni helesinisest siidist top. Ma nüüd ootan, et tuleks suvi ja kõik need peod ja peenemad vastuvõtud, kuhu ma oma imeliste kleitide ja toppidega minna saaksin.

Pildil on, muide, 81 vegantoitu või -toiduainet. Noh, et näidata, et veganmaailm on värviline. Ja vaatamata sellele, et kõik piltidelolev on täiesti suurepärane ning ma söön hea meelega korra päevas ühe toidukorra täiesti vegan, siis minu jaoks on sealt ikkagi puudu kala ja mereannid, kohupiim ja jogurt, toorjuustukoogid ja piimakohv ja kvaliteetne juust. Ja kaneelirullidel pole ka seda imelist toorjuustuglasuuri peal.

Poest ostsin ükspäev paar avokaadot. Kivikõvad. Panin nad siis nagu siin-seal soovitatakse, banaanide kaissu, et nad järelküpseks ja guacamole jaoks sobiva pehmusastme saavutaks. Nädal hiljem võib nendega endiselt naelu seina lüüa. Nagu ka kiividega, mis küll banaanidega leiba ühte kilekotti ei pannud.

Kommentaare ei ole: