laupäev, 18. märts 2017

Kaneelirullid toorjuustuglasuuriga


Ma olen neid kaneelirulle vist küll kümme korda praeguseks teinud, aga iga kord saavad enne otsa kui ma pildistamiseni jõuan.

Pärmitaigna retsept on taimetoit.ee lehelt, muu improvisatsioon.

Vaja läheb:

1 pakk kuivpärmi (11 g)
0,25 tl soola
380 g nisujahu
4 sl (rafineerimata) suhkrut
250 ml käesooja vett
1 sl oliiviõli

Kaneelitäidis:
4 spl suhkrut
1 spl jahvatatud kaneeli
4 spl õli või sulatatud võid

Toorjuustuglasuur:
2 spl toasooja võid
100 gr toorjuustu
1 dl tuhksuhkrut


Sega kuivpärm soola ja jahuga läbi. Teises kausis sega suhkur veega läbi. Vala suhkru ja vee segu jahu hulka ja sega. Seejärel sõtku tainast paar minutit ja lisa vahepeal õli. Sõtku veel kuni tainas on ühtlane. Kata kauss toidukilega ning jäta tainas sooja kohta räti alla umbes tunniks kerkima.

Kuumuta ahi 200 kraadini. Sega omavahel kaneelitäidise koostisosad.

Rulli tainas jahusel laual ristkülikuks ning kata kaneeliseguga. Keera rulli ning lõika rull 12ks jupiks. Aseta rullid võitatud või õliga määritud kõrgemasse ahjuvormi. Mina olen kasutanud 24cm läbimõõduga vormi, siis jäävad rullid mõnusalt pehmed.

Küpseta 15 minutit kuni rullid on pealt kaunilt kuldpruunid.

Küpsemise ajal valmista toorjuustuglasuur. Hõõru või, toorjuust ja tuhksuhkur ühtlaseks ning kata sellega kaneelirullid kuni need on veel kuumad (lase enne glasuuri pealepanekut kümmekond minutit jahtuda).

Kui soovid veganversiooni, kasuta või asemel õli ning toorjuustuglasuuri asemel sulatatud tumedat šokolaadi.

Kommentaare ei ole: