kolmapäev, 1. märts 2017

Delicious Thailand. Delicious Malaysia








Hommikuks oli plaan. Käia söömas ja siis osta eileavastatud turult lennule puuvilja kaasa. Plaan realiseerus vaid osaliselt. Süüa sain, kohvi ka. Turg oli kell 9 suletud. Näljase turisti peale nad seal ka üldse ei mõtle.

Hea oli, et ma lennujaama väikse varuga läksin, sest sest terve terminal oli täis järjekorda. Vaatamata sellele, et mu pardakaart lubas mul otse väravasse minna, siis agarad taid seda ei lubanud ja tuli siiski tunniajane saba ära seista.

Olin Helena käest umbes kolm korda küsinud, mis kell ta lend Kuala Lumpurisse jõuab. Iga kord oli vastus, et kuus. Alles pärast seda kui ma küsisin, et mis kell tal lennuk väljub, selgus, et tegelikult jõuab juba pool viis kohale.

Linnas selgus, et oleme oma majutuse otse keset turgu broneerinud ning otsisime müügilettide vahelt sissepääsu. Jätsime koti tuppa ning tormasime sööma ja shoppingule ning towereid pildistama. Suutsime selle kõik kahe tunni sisse mahutada ning lisaks UniQlos ka omale allahindluse välja rääkida.

Kommentaare ei ole: