pühapäev, 6. detsember 2015

Berlin. Multi.

Berlinis on kõike palju - erinevaid rahvusi, restorane, värve, graffitit. Midagi boheemlastele ja fancima elustiili armastajatele. Mõnusaid kohvikuid ja melu tänavatel.

Reedel käisime Mehhiko kohas guacamolet ja quesadillasid söömas. Väga head olid. Juustuga ei olnud kokku hoitud.

Eile tegime kõigepealt ringi maja ees asuval turul - jõime kohvi ja värsket apelsinimahla. Ostsime ananassi, 1 euro / tk. Hea magus ananass muide. Jalutasime linna kõige kuulsamale jõuluturule, mis on avatud vaid käesoleval nädalavahetusel. Ilmselgelt oli terve linn pidanud heaks plaaniks sealt turult läbi astuda. Läbisime siis turu rongkäigus ja ei saanud muud emotsiooni kui natuke hõõgveini ja rohkelt külg-küljekõrvaltunnet. Lõunat sõime Al Pashas - eriti hea Liibanoni köök. Fatta ja baklažaanipasta ja erinevad saiad. Ülimaitsev! Kiirem ring ka Tempelhofi vanal lennuväljal, kus olid tuulesurfarid ja natuke potipõllundust.

Täna alustasime täikaga maja ees ja liikusime siis edasi, piki Karl-Marxi alleed mööda Alexanderplatzile ja sealt Mauerpargi kanti. Tee peal hiline lõuna India restoranis. Jällegi väga maitsev. No ja vahepeal muidugi kohv ja croissant. Kohvikus, muide, oli omapärane hommikusöögimenüü. Kui croissant maksab 1 euro ja cappuccino 2.5, siis menüüs oli näiteks prantsuse hommikusöök hinnaga 3.90 ja koosnes croissantist, võist ja moosist. Küsisin ettekandjalt, et kas seal on kohv ka hinnas. Selgus, et pole. Arvestades siis, et croissant maksab 1 euro ning menüükohaselt või ja moos ka 1 euro, siis "paketti" tellides maksad 1.90 lihtsalt mittemillegi eest? Vabandust, selle eest, et siis saad oma criossanti või ja moosiga prantsusepäraseks hommikusöögiks nimetada :)