laupäev, 10. jaanuar 2015

Candlelight dinner


Kohv jõudis taas voodisse. Lisaks jõudis lõunaks palmi otsast alla ka värske kookospähkel :) Ja ilm on nädala ilusaim ning meri on türkiissinine.

Lõunaks sõime puuvilja ja tegime 1,8 liitrit shake'i :) Ilmselgelt jäi mulle puuviljast väheseks ning tegin omale Coco Mango feat Tanduay, millega päikeseloojangut vaadata.

Õhtul läksime pizzat sööma. Umbes samal hetkel kui olime menüü läbi lugenud ning tellimuse esitanud, oli kogu restoran kottpime. Hetkega otsiti laternad välja ja õhtusöök jätkus. Kuna pimedas kulub kõigeks kauem aega, saime pizzat oodates kausitäie spagette tomatikastmes ja parmesaniga. Ja siinkandis juba oskad parmesani hinnata. Pizza oli hea, eriti hea oli rohke mozzarella seal peal. Ka seda oskad siinkandis hinnata. Ja itaallasest omanik oli väga armastusväärne. Õhtu lõpetuseks saime veel kumbki pitsi likööri.

Nentisime ühiselt, et tegemist on Filipiinidel top 3 hulka mahtuva söögiga. Ma ei tea, kas asi on selles, et me seekord oleme oluliselt rohkem ise süüa teinud ja näiteks Moalboalil oli toidukohti, mis pakkusid täitsa maitsvat sööki ning ma olen rohkem katsetanud ka erinevaid kohalikke toite, aga ma ei saa absoluutselt samapalju kurta toidu üle, kui eelmine kord :) Paar totaalselt ebaõnnestumist on küll olnud ja tihtipeale kuulub toit kategooriasse "It wasn't bad", aga üldiselt ma olen siiski suhteliselt rahul ning suutsin isegi kolm väga maitsenud toidukorda välja tuua - juba nimetatud pizza tuunikala ja rohke mozzarellaga, poolküps tuunikalasteik Moalboalis (see oleks küll natuke rohkem maitsestamist soovinud, aga kala küpsusaste oli ideaalne) ja esimene fish kinilaw samas Moalboali restoranis (need suured pehmed kalatükid ja selge ingverimarinaad vastasid täiesti ka minu "euroopa standardile" hea toidu osas). Veel meenub täiesti okei pesto pasta Andas, nii tai- kui filipiinipärased sizzling krevetid Alonal, pizza Cebu Citys. Lisaks lugematul arvul mangosid, ananassi, arbuusi, kookospähkleid ja kalamansimahla.

Taevas oli selge, tähti täis ning elekter jalust ära :)

Kommentaare ei ole: