esmaspäev, 26. jaanuar 2015

50 shades of Emerald






Kuked ärkavad siin päikesetõusuga (mis on õnneks alles peale kuut) ning alustavad kiremist. Kell seitse hakkab resorti pererahvas õue pealt kuivanud lehti riisuma. Ja need lehed pole mitte väikesed sahvisevad lehekesed, vaid suured  ja kõvakskuivanud, mille riisumine tundub sellisel kellaajal nagu lennujaama kõrval elamine.

Resorti tütarlaps küsis minult hommikul, et mis mu tänase päeva "activity" on. Ma ei osanud kohe kuidagi reageeridagi. Rannas hängimine, lugemine ja söömine? :D Ta pakkus waterfalli välja, aga ma ei tea, sinna suunda jäävad ka plaataniletid ja ma ei saa neist kaugemale :)

Kõikidele numbritele (arve summad, mingid kogused) lisatakse siin alati "only" järele. Nii on mu õhtusöök maksnud näiteks 250 peesot only. Või täpsustatakse üle, et "One pizza only?". Ma ei tahaks alati nõustuda, et ühe pizza tellimine sööja kohta "ainult" on või et mu õhtusöögi summa "ainult" 250 peesot on ;)

Iga hommik üles ärgates ja terrassilt merd vaadates hämmastab selle värvivalik mind.

Kommentaare ei ole: