teisipäev, 30. aprill 2013

Raamatukuu aprill 2013

Abby Glines - Fallen too far
Abby Glines - Never too far
Hille Karm - Taevas ja maa
Sarah Winman - Kui jumal oli jänes
Nicholas Sparks - Ööd Rodanthe'is
Mare Grau - Võõramaalane
Keskpärasest nõrgem raamat. Lisaks on mul kooliajast jäänud hoopis teine ettekujutus novellidest. Siin olid lihtsalt lühijutud. Ja kasutatud sõnastus oli kuidagi kummaline, näiteks "ehitustöölised limpsisid lõunapausiõlut"...
Tarvi Laamann - Minu Jamaica
Alternatiivsete pealkirjadena olid kindlasti kaalumisel ka "Minu Von Krahl" ja "Minu Bashment". Mingil müstilisel kombel jäi Jamaica peale.
Daniel Glattauer - hea põhjatuule vastu
Raamat on väga hea, aga toortõlke osas tahaks arvamust avaldada - ilukirjanduse tõlkimisel ei ole see endiselt hea mõte. Näiteks "Mit freundlichen Grüssen" vaste võiks eesti keeles olla kas "Tervitades" või "Parimate soovidega". Kindlasti mitte "Sõbralike tervitustega".
Daniel Glattauer -  kõik seitse lainet
Carlos Ruiz Zafón - Taeva vang
See oli jälle oodatult hea. Samas oli tegevus nii läbi põimunud kahe esimese raamatuga, et ma pidevalt tabasin end mõttelt, et ma olen seda ju juba lugenud :)
Daniel Glattauer - Igavesti sinu
Olev Remsu - Minu Neenetsimaa
Peale Hiina kevade raamatut ei olnud mu ootused eriti kõrged. Aga see raamat oli nii ootamatult vilets, et suutis mind sellega siiski üllatada. Mind häirisid ropendamine, kahtlasevõitu fantaasia ja kogu suhtumine teistesse inimestesse. Tõenäoliselt veel üht-teist.
Allan Retzky - Vanished in the Dunes

Kommentaare ei ole: