teisipäev, 7. detsember 2010

Loomaaed lahti

Ma jätan tõenäoliselt nüüd väga ajast maha jäänud ja vanamoodsa mulje, aga ma pean ära ütlema, et need Tallinna tänavad vallutanud karvased, kõrvade ja sabaga mütsid on väga koledad. Ma ei armastanud oma karvast, lõua alt seotavat mütsi (mille küljes ei rippunud vähemalt roosad kõrvad ega tutiga saba) juba väiksena, aga eeskujuliku nõukogude lapsena sain aru, et kanda tuleb seda, mida saada on ja mis külma talve üle elada aitab.

Kui ma seda kõrvadega mütsi esimest korda nägin, oli see ühe algklassilapse peas. Ja ma tabasin ennast mõttelt, et vaene laps, kuidas ta on lasnud vanematel sellise mütsi omale peale suruda (tavaliselt võib kõrvadega mütse näha aastaste tittede peas). Ei mingit vaest last, praeguseks on selge, et selliseid kunstkarusnahkseid jubedusi kannavad kõikide vanusegruppide naissoost esindajad.

4 kommentaari:

Esti ütles ...

Ma nägin eile ühte karvast jänest :D Tõsiselt jänest. See müts nägi välja nagu peas istuv jänes. Tädi oli ise ka riietunud valgesse-roosasse. Mõnikord tekitab hämmingut.
Samas on mind ka imelikult vaadatud, sest ma eelistan kanda meie kliimas tumedat.

Gerli ütles ...

Ja need on vallutanud ka Tartu tänavad. Kui ma esimest korda Lõunakeskuses neid müügil nägin, siis jäin isegi sinna seisma. EI, ma ei jäänud ostma, vaid vaatama, et mis asjad need on :D

Gaili ütles ...

Ma guugeldasin pilte kui ma seda kirjutasin, aga leidsin ainult Playboy kõrvu. Hiljem selgus, et vea tegin sellega, et otsisin inglise keeles. Tundub, et tegemist on migni koleda kohaliku eripäraga selleaastases moes. Ühtlasi leidsin pilte ka nn. rotimütsidest, kus taga polnud mitte tupsuga saba vaid pikk sinine ja peenike rotikas.

Mina eelistaks heledaid asju, paistaks selles pimedas natukenegi silma, aga need pole kahjuks väga praktilised, arvestades kui palju soppa liigub suunal sõiduteelt kõnniteele.

Gaili ütles ...

Oh, ma räägin, mingi rahvuslik õudus. Eestlased leiutasid skaibi ja kõrvadega akrüüljubedused.