kolmapäev, 1. mai 2019

Ja eesriie tõuseb

Hea lugeja, kes sa eelmise postituse lõpus põnevusega ootama jäid, et lugeda, kuidas ma juuksurisse aega broneerisin, siis nüüd tõuseb eesriie.

Et alustada algusest, tuleb ära mainida see, et ma käisin aastaid Ginger ja Fredi salongis Mari juures oma juukseid lõikamas ja värvimas. Kõik toimis suurepäraselt kuni selle hetkeni kui Mari teatas, et tema võtab nüüd aja maha ja hetkel rohkem soenguid ei tee. Katsetasin siis paari erinevat juuksurit, aga kuna mingi hetk läks juuksuri hindade ja minu palga vahekord paigast ära, hakkasin ise juukseid värvima ning käisin aeg-ajalt otsi lõikamas. Enamasti siinsamas Kamibis, kuni ükskord see juuksur terve aja ainult halas, et mu vähem kui 12 tundi tagasi pestud juuksed rikuvad ta kallid käärid ära. Igal juhul otsustasin nüüd, et kõik need õhukesed otsad on vaja ära lõigata ning panin ühte pealinna salongi netis aja. Proteiinihooldus ja juukselõikus assistendi juures. 40 eurot. Tunnike hiljem helistati mulle salongist ja vabandati, et assistent oskab küll juukseid lõigata, aga mitte proteiinihooldust teha. Seega, kui ma siiski ka hooldust tahan, siis nad võivad mu mõne kogenuma soenguseadja juurde broneerida. Sellise, kes teeb sama töö ära 60-65 euro eest. Minu senine kogemus on, et sarnased hooldused tähendavad lihtsalt juuksemaski pähepanemist ning hilisemat mahapesemist. Millega täpsemalt seal see assistent, kes juba juukseid lõigata oskab, hakkama ei saa, jäigi selgusetuks. Panin siis uue aja ainult juukselõikusele. Assistendi juurde. Koos juuksepesuga tunniajane teenus. Ja jälle järgnes sellele telefonikõne. Et äkki ma saaks varem minna. Kuna varem oleks juba liiga keset tööpäeva olnud, siis hästi ei saanud. Selle peale lubati vaadata, et äkki saab minu järel oleva kliendi ümber tõsta, sest assistent ju alles õpib ja tema tunni ajaga kindlasti juukseid ära ei lõika. Ma pean ikka kahe tunniga arvestama. Kaks tundi! Mida ta seal nii kaua lõikab? Ükshaaval neid karvu või? Nüüd, juuksuris käinuna (ja lõikusega rahul, muide) võin öelda, et kokku läks 1h15m ja sellest vähemalt 30 minutit kulus juuste kuivatamisele. Ta küll ei lõiganud igat karva ükshaaval, aga föönitas.

Mõned kuud tagasi maksin Orgule paarkümmend eurot ning sain ligipääsu retseptidele, mis pidid minust mai lõpuks Victoria's Secreti modelli vormima. Kuna kogu tema menüü on üles ehitatud vaid kahele käigule - eelroad ja pearoad, siis pidin magustoidud ise kavasse lisama. Praeguseks on Orx aru saanud, et sellest vaalast asja ei saa ning eile pakkus ta mulle tavapärase fine dine restoraniampsu asemel ca 750-grammist supiportsu.

Vaatasin mõnda aega tagasi, et elutoa ja köögi rulood hakkavad ära vajuma ning läksin netti, et uued osta. Tahtsin täiesti tavalisi, selliseid, mis suvel kuuma akna taha jätavad. Seega on24 või tavalise ehituspoe omad sobisid täiesti. Vormistasin siis on24s tellimuse ära ning sain teada, et ruloode tarne on 2-4 nädalat ning kuller tuleb tööpäeval vahemikus 9-17. Pidi ette helistama. Olen siis nüüd ootel, et kas tuleb Omniva kuller, kes teatab tulekust sama päeva hommikul ette või Itella kuller, kes teatab 5 minutit ette ning eeldab, et ma kõik need kaks nädalat kodus istun ja enne viit kuhugi ei lähe.

Kommentaare ei ole: