esmaspäev, 19. märts 2018

Lugeja küsib



Murelik lugeja tundis huvi, kas ma probleemist Taxifyd teavitasin. Ei teavitanud. Ma tegelikult alustasin sellest, et oleks tahtnud sellele juhile, kellega ma lõpuks sealt bituumenkillustiku pealt koju sain, jootraha jätta ja talle ka hinnangu anda, aga kuna ma seda kohe ei teinud, siis järgmisel päeval enam seda võimalust ei olnud. Otsustasin seepeale, et saadan omale kokkuvõtte uuesti meilile, ehk ilmuvad sinna ka need viis halli tärni. Selgus, et antud button ei toimi ning mul paluti ühendust võtta KLINEDItoega. Ma ei lasnud seda omale kaks korda öelda ning vajutasin vastavale nupule. Sisestasin oma jutu lahtrisse ning järgmisel hetkel oli ekraanil tervet ekraani kattev error message. Leidsin siiski veel ühe katsetama nupu "Saada meile sõnum", aga seal ei avanenud isegi tekstikastikest, veateade tuli kohe. Ma homme katsetan suitsusõnumi saatmist. Kui ka sealt veateade peaks tulema, siis on tuvipost veel proovimata. Kokkuvõtvalt - kuna mul ei õnnestunud saada positiivse tagasiside edastamiseks mingit kontakti, siis ma kahtlustan, et negatiivsega oleks veel keerulisem. Aga üks positiivne idee siiski - kui keegi hetkel klienditeenindajana tööd otsib, aga samas suurt midagi teha ei taha, siis kandideeri Taxify'sse - klienditeenindusele ükski teade läbi ei lähe, seega mingit koormust ka pole.
 
PS. Kuna mul ca kuu aega tagasi vahetus krediitkaart ja ma polnud seejärel Taxifyd kasutanud, siis otsustasin Kopenhagenis aja sisustamiseks ja hiljem Tallinnas aja kokkuhoidmiseks uue krediitkaardi numbri Taxifysse sisestada. Aga võta numbrit sisestavast näpust! Taxify app ei lasnud mind oma konto ligigi vaid tahtis, et ma omale uue Taani konto teeksin...

Kommentaare ei ole: