neljapäev, 9. november 2017

Go blue. Tunne oma kodulinna






Kuna terrassil istumiseks on ilmad natuke jahedad (täpsustus: jahedad minusugusele, Scott võiks seal vist talv läbi istuda), siis oleme hakanud jalutamas käima. Vaatame kõrvitsaid ja täispuhutavaid lumememmesid. Tundub, et sujuv üleminek Halloweenilt jõuludele on siinkandis oluline. Tavaliselt võtame suuna kesklinna või ülikoolilinnaku poole, aga eile otsustasime teisele poole minna. Selgus, et ca 6-7 minuti kaugusel meist on järvemõõtu tiik, mille olemasolust Scott, kes siin 16 aastat elanud on, ei teadnudki. Rikkusime kõiki privaatsusettekirjutusi ja kõndisime lihtsalt kahe maja vahelt seda ootamatut oaasi vaatama. Et suurusest aimu anda, siis selle veekogu ümber on 25 maja. Ja ei mingit public accessi vmt. Noh, õnneks pole hetkel enam rannailma ka. Muidu oleks ma vist täiesti frustreerunud.

Jalutasime linna. Plaan oli muuhulgas tassikooke osta. Kummalegi kaks tundus täiesti hea mõte. Kuni nägime pakkumist, et kolmapäeviti iga kolmas cupcake tasuta. Ilmsegelt ei jätnud me tasuta kooke neile. Ma nüüd olen taas oma kaalu pärast natuke mures, sest neljapäeviti on neil sõbrapakkumine, mis tähendab, et kahekesi minnes on 4 tassikooki ja kaks jooki vaid 8 dollarit kokku. Ilmselt nad muidugi annaks selle kraami soovi korral ka üksiküritajale. Ma reedest pakkumist igaks juhuks ei vaadanud. Aga homsed koogid on igal juhul mul välja valitud.

Kommentaare ei ole: