reede, 21. juuni 2013

Kaerakliipuder kitsejuustu ja oliiviõliga


Hommikupudrud minu menüüsse üldjuhul ei kuulu. Esiteks ei meeldi mulle hommikuti eriti aega kulutada ja teiseks tahaks ma midagi kergemat kui seda on kuum puder. Kohupiim marjade, rabarbrimoosi või puuviljalõikudega on kuidagi palju ahvatlevam. Ja neil kordadel kui ma tunnen vastupandamatut soovi hommikut pliidi ääres veeta, teen ma rõõmuga hoopis pannkooke. Aga nüüd sattusin netis täitsa mitmes kohas parmesani ja oliiviõliga putrude peale. Ja proovisin järele. Ja asendasin parmesani kitsejuustuga. Ja jätsin seejärel menüüsse. Küll mitte tingimata hommikusse, aga pigem ooteks kui kahe toidukorra vahe pikaks venib ja midagi kiirelt tahaks.

Vaja läheb:
vee ja vähese soolaga keedetud kaerakliipuder
riivitud või murendatud kitsejuust
hea oliiviõli

Puista kuumale pudrule peale juust, vala oliiviõli ja serveeri kohe :)

Kommentaare ei ole: