laupäev, 16. veebruar 2013

Back on the construction site, also known as Singapore


F*king hell, see nende siinne magusaarmastus on üle mõistuse. Tellisin mangolassi. Topsi läksid mangomahl, jää, jogurt ja kulbitäis suhkrusiirupit. Nägin, et hakkas ka teist tõstma ning jõudsin hõigata, et rohkem pole vaja. Vaatas mulle otsa, mõtles hetke ja valas ka teise kulbitäie joogi sisse. Ja ütles: „It’s just sugar“. Siin ei ole olemas sellist asja, kui lihtsalt suhkur. On kas palju suhkrut või liiga palju suhkrut. Mangolassi puhul oli siis tegemist viimase variandiga.

Päeval tahtsin jalgu puhata ja kujutasin omale ette, et Hiina desserdikohvik oleks selleks hea koht. Selgus, et kohvi seal ei saa, küll aga jääd (shaved ice) ja magustoite. Tellisin kõrvitsakoogi. Kui ma esimese suutäie suhu panin, selgus, et tegemist pole mitte ainult soolase suutäiega vaid ka ühe kõige halvema asjaga, mida ma kunagi proovinud olen. Suure vaevaga sain selle lõpuks alla neelatud. Ootasin, kuni tädi, kes selle mulle serveeris, kööki järgmist tellimust oli edastama läinud ja lasin kiirelt jalga. Hea, et makstud oli, muidu oleksin tõenäoliselt kauem pidanud selle koogi seltskonnas aega veetma.

Hommikul üritasin teel Hiinalinna mõnda hawkerit leida, aga lootusetult. Kui ma lõpuks ühe leidsin, oli kell juba 12 ja mina väga näljane. Seega läks käiku pigem lõunaks sobiv eine. Kuuma leeme sees olid home-made nuudlid, paar krevetti, rohelist sibulat, mingit heina ning lõpuks löödi sinna ka toores muna. Ülejäänud komponentidest (liha, kuivatatud kala jne) keeldusin viisakalt :) Ise sai suppi täiendavalt maitsestada tšilli ja jalopeñoga. Ülihea oli. Meenutas kergelt Vietnami phod.

Tänased emotsioonid olid niisiis toiduga seotud :) Hiinalinnas käisin ka, see pole pikemat mainimist väärt.

Kommentaare ei ole: