pühapäev, 5. veebruar 2012

Oh, you're rich :)


Ühe Nepali ehtemüüja valikus jäi mulle silma imeliselt kirju, suur ja raske ahhaadist kaelakee. Müüja esimene hind, 1000 ruupiat (ca 165 krooni) oli selline, et ma esimene hetk ei osanud nagu allagi hakata kauplema. Lõpuks leppisime 400 ruupia (65 krooni) peale kokku ja Nepali hindu vaadates olin ikkagi üle maksnud. Järgmises peatuskohas üritas järgmine müüja mulle järgmisi ehteid müüa ning küsis ühtlasi kui palju ma oma juba kaelasoleva ahhaatkee eest maksin. Kui ma ütlesin summaks 300 ruupiat, oli müüja reaktsioon aus "Oh, you're rich!" :) Igal juhul selgus aja jooksul, et kee on minu jaoks siiski ebasobiva pikkusega ning nii ma seda eriti kandnud ei olnudki. Ning mõni päev tagasi otsustasin selle lõpuks omale sobivamaks ning lühemaks teha. Tulemus sai täitsa kena :)

Pildil olevad kõrvarõngad on broneeritud või müüdud ja ülejäänud uued ehted on poes :)

Kommentaare ei ole: