neljapäev, 27. september 2007

Chilli, the Coward


May I present - Chilli Chocolate, my new flatmate :)

Jube arg, korra köhatad, siis hüppab ehmatusest. Diivani all tundub vist turvaline olek, aga kui ma diivani peal istun, siis nillib õnnetu näoga ohutust kaugusest diivanialust. Armastab Kerttu kingitud suletuusti pulga otsas ja internetijuhet. Kassidele mõeldud mänguasjad ning lastele mõeldud kirjutusvahendid (Tiina kingitus - kollane ohtra sulekattega jaanalinnukujuline pastakas) ei ole just kõige vastupidavamad asjad, mida ma näinud olen. Kogu elamine on värvilisi sulgi täis. Aknalaual meeldib talle ringi jalutada. Kui siiski õnnestub ta kinni nabida, siis talub silitamist üsna hästi, isegi nurrub vahepeal. Aga on pidevalt valvel, et võimaluse tekkides kohe sülest jalga lasta.

Armastab tuunikala ja ei hooli suuremat valgest šokolaadist. Kuna Tiina rääkis, et tema töökaaslase kass pidi värsket basiilikut armastama, siis ma olen natuke mures oma kahe basiiliku pärast.

Tabasalu
27.09.2007

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Ma pole tükk aega nii ägeda kasukaga tüüpi näinud, ta on imetore. Saadan sulle ühe oma lemmmiku kassisõbra saidi:
http://www.freddie-street.com/

Seal igasugu vahvad tegelased jutustavad oma arusaamadest omanikust, seksist, maitsvatest hiirtest, väikese nalja viskamisest jne... Uude koju jõudmisel:

Demand to test each windowsill of the new home. If you still have claws, test the curtains to see if they'll hold your weight. Fifteen pounds? Should be no problem.