kolmapäev, 30. mai 2007

En Barcelona y Girona

Iga kord oleme Barcelonas mõelnud, et peaks ka Gironasse minema. Piltidelt nägid need pastelsed jõeäärsed majad õhtuvalguses nii imeilusad välja. Natuke nagu Veneetsia. Aga kui ma täna hommikul seal rongi pealt maha astusin ja linna nägin, siis ma mõtlesin, et hea küll, üks pisike ring ja kohe minema. Nii kole magala oli raudteejaama ümbruses. "Jõe" äärde jõudmine ei teinud asja paremaks, sest jõe asemel oli tegemist haleda nirekesega ning kohad, kus peaks jõgi voolama, olid kriidiga pilte täis joonistatud. üle jõe saades aga asi muutus. Suhteliselt varsti algas vanalinn ning teekond mäest üles oli ilus. Meenutas oma kitsaste tänavatega natuke Ibizat. Palju igasuguseid käike ja vaateplatvorme, kust sai linna vaadata. Ja hoovidesse. Ja isegi elamistesse sisse kohati :)

Tuttavad klaasikillud müüridel tugevdasid Ibiza tunnet veelgi :P

Katedraali ümbruses oli kümneid pisikesi aiakesi ja rohelisi oaase veesilmade ja pinkidega. Mingil arusaamatul põhjusel ei olnud sealkandis peaaegu üldse inimesi liikumas. Liiga kõrge?


Ka jõgi muutus kaugemal veerohkemaks :)

Tagasiteel rongis ei osanud minu kõrvale istunud mingilt araabiamaalt parit meessoost isik otsustada, kuidas minuga jutule saada (arvatavasti ei näidanud ma aknast valja vaatamisega ka ise just eriti huvi üles) ning üritas raamatut lugedes küll minu poole kalduda, küll "kukkus" ta käsi käetoelt minu istmele. Kui ta ennast 10 minutit enne Barcelonasse jõudmist kokku võttis ja juttu üritas alustada, selgus tõsiasi, et ta ei räägi suuremat ei inglise, saksa ega hispaania keelt. Ju ma siis näen välja kui isik, kes räägib vabalt araabia või muud sarnast keelt :)

Kaardimaksete puhul piisas t
äna kahes kohas ainult PIN-koodist ja allkirjast, isikut tõendavat dokumenti ei olnud vaja. Kõikide ülejaanud maksete juures toimus aga endiselt tugevdatud kontroll dokumendi, koodi ja allkirja näol.

Õhtul tegi Flaco oma väga rahvusvahelisele seltskonnale (kaks argentiinlast, üks hispaanlane, üks eestlane :P) hiina sööki. Muy maitsev ;)

Kommentaare ei ole: