laupäev, 22. september 2018

Go blue. Billiga jooksmas ja jalutamas.

Ma pean oma äsjast avastust jagama! Ja selleks on audioraamatud! Ma olen alati arvanud, et need on rohkem sellistele ... eakamatele inimestele, kes muidu vikerraadiost kuuldemänge kuulaks, aga nüüd muutsin oma arvamust. Ma olen arvatavasti maininud, et meie lähim toidupood on Busch's, kuhu ma läbi metsa minnes jõuan jalgsi 17 minutiga. Vaatamata sellele, et teekond on kiire ja üsna vahelduv, ei ole ma eriti rahul sealsete hindadega. Aldi, kus mulle meeldivad nii hinnad kui köögiviljavalik, on jälle liiga kaugel. Kompromissiks on ca 35 minuti kaugusel asuv Kroger ja boonuseks selle kõrval olev TJ Maxx. Kaks kärbest ühe shopinguga. Ja 35 minutit pole mingi aeg kah. Napilt 5000 sammu tuleb ühe otsaga täis. Teekonna miinus on aga see, et kõige otsem variant on lihtsalt nii nüri, et ma pigem pikutaks aias ja vaataks muru kasvamist. Kodust välja, ca 300 meetrit suure teeni ning siis sealt ülejäänud 30 minutit otse mööda sirget kõnniteed kuni on aeg poe parklasse keerata. Ja teeääred pole ka parimate arhitektuuripärlitega ääristatud. Igal juhul olen ma selles osas paar korda oma rahulolematust väljendanud ning Scott arvas, et "Suck it up!", me ei hakka poele lähemale kolima ning ilmselgelt ei koli ka Aldi Ann Arbori südalinna.

Eile oli mul taas vaja TJ Maxxi jalutada ning juba tennised jalas, tuli mul idee, et äkki tõmbaks kiirelt mõne audioraamatu omale. Amazonis selgus, et kui ma liitun Audible Prime'iga, on mulle kaks audioraamatut täiesti tasuta. Liitusin siis selle eliitklubiga ning tõmbasin omale ühe Bill Brysoni. Vähem kui viie minutiga oli raamat olemas, äpp alla laaditud ning raamat käima pandud. Kuulasin terve tee seda, kuidas Bill peale 20-aastast eemalolekut tagasi USAsse tuli ning idaranniku väikelinnadesse roadtripile läks.

Täna käisin jooksmas ning tavapärase playlisti asemel panin hoopis pooliku raamatu käima. Vastutulijad arvasid, et ma neile naeratan ning lehvitasid mulle kõik rõõmsalt. Mina kuulasin Bill Brysoni meeleolukatest seiklustest hoopis.

Kommentaare ei ole: