esmaspäev, 15. jaanuar 2018

Go blue. Lastesaated.




Liitusime Netflixi DVD-laenutusega, mis tähendab, et tegime nende kodulehele soovinimekirja ning nüüd nad saadavad meile muudkui kahekaupa filme. Kui ära vaatame, saadame tagasi ning nad panevad uued teele. Scott oli väga häiritud teadmisest, et ma polnud kunagi Võlur Ozi näinud. Selle nördimuse tulemusena oli nimetatud film meil eile postkastis ning lükkasime õhtul kohe ka DVD mängijasse. Kes peale minu seda veel näinud pole, aga 80datel üles kasvas ning tolleaegsetest lastesaadetest puudust tunneb, siis teadke, et Võlur Oz on justkui rusikas silmaauku! Igal juhul on nüüd Scott mõnevõrra häiritud sellest, et nimetatud filmiklassika mulle suuremat muljet ei avaldanud.

Kurtsin siin alles, et ei leia siin riigis omale teksaseid. Nüüd leidsin. Kaks paari lausa! Aga ma ei oska hetkel öelda, mitu paari ma läbi proovisin ja Amazoni tagasi saatsin.

Täna oli plaanis veeta laisk pühapäev ning lund vaid läbi akna vaadata. Aga siis vaatasime ilmatedet, mis ütles, et Ann Arboris on 5 kraadi sooja ning panime autole hääled sisse, et lähedalasuvate järve ääres väike jalutuskäik teha. Ja rannailma nautida. Suvest oli mul meeles, et see võttis vast nii pool tundi kuni 45 minutit. Poole tee peal oli selge, et meie telefonid ajasid jama või on meil suund Alaskale, sest auto termomeeter kinnitas miinuskraade. Aga ka suurem miinus pole takistuseks saanud ning lõppude lõpuks oli meil vaid väike jalutuskäik plaanis. Ca tund aega hiljem olime veendunud, et kuskilt põõsavahelt meil valesti ära keeratud sai, sest nii pikka matka me suvest ei mäletanud. Veel pool tundi hiljem hakkas juba kergelt jahe. Või külm. Aga kuna siis jõudsime just järgmisse vaheajapunkti, kus oli väljas ka väike skeem, mis kinnitas, et enam pole palju jäänud, siis raja lõpus olev valgus soojendas vahepeal külmuma hakanud liikmed uuesti üles. Ja juba poole tunni pärast saime autosse istuda ning koju tagasi sõita. Kuna mul oli lõuna vahele jäänud, siis tuli langetada otsus, kas enne süüa ja siis mullivanni minna või vastupidi või teha ühte teises.

Kommentaare ei ole: