kolmapäev, 1. veebruar 2017

Go Blue! Vahvlid. Michigan. Leaving.





Pakkisin Scotti Michigani dressika kotti ning siirdusime brunchile. Kuna neil mustikapannkooke ei olnud, siis võtsin vahvlid cheddari juustu, või ja vahtrasiirupiga. Peekon oli ka pundis, aga selle suunasin Scotti taldrikusse. Niihea!

Lennujaamas öeldi, et väljalend hilineb, sest Newarkis sajab lund. Siis öeldi, et pardaleminek on ikka õigel ajal, aga teeme jäätõrjega aega parajaks. Lõpuks hilines väljalend ca 45 minutit, aga kohal olime ikka õigeaegselt :D

Ostsin Newarki lennujaamas suure kohvi. 2.80. Andsin kolm ja jäin leti äärde. Müüja vaatab mulle otsa ja teatab, et "It's good". See tähendab, et ma ei saanud aru, miks see good on, et ma 20 senti tagasi ei saa. Jootraha selle eest, et ma ise ei pidanud leti taha omale kohvi valama minema?

Ülejäänud lennud olid õigeaegsed ning enne kui ma arugi sain oli teisipäeva ennelõunast saanud kolmapäeva õhtu.

Kommentaare ei ole: