esmaspäev, 20. veebruar 2017

Delicious Thailand. Dear Thai food, I missed you


Nagu eelnevalt juba mainitud, pole mu planeerimisoskused ja -võimekus just kiita. Noh, tegelikult, kiita võib ju ikka. Igal juhul oli mul plaan täna sõita bussiga sadamasse ning siis sealt praamiga Tiomani saarele. Aga eile õhtul sai mulle selgeks, et see pole suurem asi plaan. Võtsin siis Air Asia lennuplaani ette ning broneerisin piletid Krabile.

Kuna Shahab on lisaks loomsele loobunud ka mõningatest muudest, aga mitte kõikidest mürkidest, siis kohvi neil kodus polnud. Ostsin teel kergrööparongile. Vaata pilti.

Läbisin tavapärase, kolmekordse, aga olematu turvakontrolli KLIAs ning väikese hilinemisega startis lennuk Tai suunas. Krabi tervitas meid tunniajalise passikontrollisabaga, mida nähes sain aru, miks ühte röökivat naist kahe mehega selle saba suunas lohistati. Ma ka ei olnud eriti entusiastlik. Minu ees olev prantslane oli oma kotile korralikult kontaktandmetega sildi külge pannud. Telefoninumber peal ja puha. Ilma riigi suunakoodita... Ilmselgelt ei plaaninud ta seda kaotada mujal kui kodumaal.

Kommentaare ei ole: