neljapäev, 12. jaanuar 2017

Kell. Pagulased. Eestlased. Trühvel. Järjekordne maika.



Vastu tulles lugeja soovile, kes liiga hilja blogist kella kohta luges ning seega kellaga samas ruumis viibides seda tähele ei pannud, nüüd pilt Kuulsast Kuldse Südamega Kellast.

Mul tekib vahest segadus, et kuhu riiki ma sattunud olen. Jah, keegi meist ei taha terroriste ja terrorirünnakuid. Aga iga põgenik ja moslem ei ole terrorist. Eesti kvoot, mis on omadega tõenäoliselt seal kuskil veerandi juures, on 500. Tõenäoliselt pole 90% eestlastest ühtegi põgenikku siin isegi kaugelt näinud. Aga kardetakse ja vihatakse ikka. Igaks juhuks. Või sellepärast, et parajasti pole millegi muu üle vinguda. President valiti ju ka selline igav ja skandaalitu. Igal juhul oli keegi naisterahvas Süüria põgenikele kogunud konteineritäie sooje (laste)riideid, mis tuleks nüüd Türki põgenikelaagrisse toimetada. Nimetatud saatmise kulu on ca 1000 eurot, mille naisterahvas ka Facebooki postitas, et see raha annetajate abiga kokku koguda. Ausalt, neid kommentaare, mis seal järgnesid, ei suutnud isegi minusugune uskuda. 80% käest sai ta lihtsalt sõimata, et esmalt tuleks vaadata, et Eestis lapsed näljas ja paljad poleks, kui hakata sõjapõgenike lastele jopesid saatma. Ja kuigi ükski neist sõimajatest ei tundunud heategevuses just kõvem käsi olevat, siis ikkagi. Ka keegi teine ei tohi ise valida, kuhu oma heategevus suunata. Süüria lapsi lihtsalt ei tohi aidata, sest ka Eestis on lapsed kehval järjel...

Käisime Trühvlis täna. Ma mäletasin nende suvemenüüst seda erakordselt head Nizza salatit kergelt grillitud tuunikalafileega, seest veel imeliselt roosa ja mahlane. Ja nüüd nende talvises menüüs seda polnud. Aga kuna tuunikala ikkagi oli, siis pakkus kokk-ettekandja (?) mulle välja, et teeb mulle värske salati tuunikalaga. Imehea!

Karu Talu šokolaadipoes olen ka juba korduvalt käinud. Kõike saab maitsta ja teenindus on nii tore :) Muide, juba kassaaparaadi pärast tasub minna. Lisaks on neil kogu valik vegan.

Ostsin omale järjekordse maika nagu pildilt näha...

Kommentaare ei ole: