neljapäev, 7. oktoober 2021

Go Blue. Avalikud käimlad

Ilmselt väga suur vahe ei tundu? Vaata järgmist pilti:


 

Jep, ainult pöidlalaiune see.

Selline vaade avaneb Detroidi lennujaama vetsust.

Kolm sõrme mugavalt.

Ma tean, et ma olen sellest ka varem kirjutanud, aga siinsed avalikud tualetid on nagu kombinatsioon Tartu 10. Keskkooli vetsudest, kus uste asemel olid miniluugid, mis varjasid vähem kui strippari kleit ja hi-techist, kus vets üritab ise ära arvata, millal on õige hetk vesi peale tõmmata.

Kõigepealt ustest. Avalikud vetsud on siin sõna otseses mõttes avalikud. Ukse ja seina vahel on alati mitme sõrme laiune vahe, mis võimaldab potil istudes mugavalt jälgida, mis toimub kraamikausside juures ning samuti ei pea väljaspool mõistatama ega ennast põrandale kõhuli viskama nägemaks, kas putka on hõivatud või mitte. Piisab kui astud ukse juurde ning erinevatest vahedest näed ilusti ära, mis staadiumis asjaajamine on ning kaua oodata tuleb.

Tihtipeale on vetsud automaatsed ehk nii kui mingi liikumine toimub, tõmmatakse kohe vett. Enamasti, veel enne kui ma uuesti teksade luku uuesti kinni saan, on pott keskmiselt 3-4 korda jõudnud ennast üle uhta. Kuna vetsupaberihoidjad on siin ca 30cm kõrgusel põrandast, siis üldiselt kükitan maha, et sealt paber kätte saada ning esimene loputus toimub juba selle peale kui ma uuesti püsti tõusen. Järgmised 2-3 järgnevad iga teise liigutuse peale. Ja kellele need praktiliselt põrandal olevad paberihoidjad mõeldud on?

Kommentaare ei ole: