kolmapäev, 11. oktoober 2017

Go blue. Up North. Sissejuhatus. Private property. No trespassing.









Tegime pika nädalavahetuse üleval põhjas - Up North. Seal pidid olema USA ilusaimad sügisvaated ja -värvid. Etteruttavalt olgu öeldud, et nii ka oli. Täpsemalt kõigest sellest edaspidi. Sest first things first.

Ettenägelikult olin kaasa pakkinud kotitäie sooje riideid, et õhtuti rannas jalutada, päeval ratastel ringi kihutada ning enne magamaminekut rõdul veini juua. Võimalik, et oleks tasunud usaldada ilmateadet, mis lubas 25+ ning sulejope ja soe pesu koju jätta. Nagu ka alpakavillased sokid. Hea, et plätud kaasas olid. Muide, samal ajal kui me seal põhjas lühikeste käistega särkidega ringi käisime, oli laupäeval, siis kui Ann Arbori suurel staadionil jalka oli, seal selle sügise suurim torm. Aga tundub, et mängijad vähemalt üksteist läbi selle paduka nägid. Võib muidugi olla ka, et mitte, sest minu meelest nad lihtsalt tormavad alati üksteisele otsa. Nii, et tuisk ja torm ei pruugi seda mängu üldse segada.

Ma olin vahepeal juba nii frustreerunud sellest eramaast ja no trespassing siltidest, et ma oleks hea meelega arutanud selle seaduseloojaga, kes võimaldas ära osta ja kinni ehitada kõik järvekaldad, et wtf tal arus oli? Scott ütles, et terve see riik on üles ehitatud kapitalismile. Krt, ilmselgelt. Vähe sellest, et kõik vähegi parema vaatega järveservad olid "eramaa", ei saanud autot tee servagi tõmmata, et siis lihtsalt tee pealt vaadet nautida. Sest Scott ütles, et see on ka eramaa ja ta ei tahtvat, et keegi ära ajama tuleb. Ma igal juhul plaanin järele vaadata, et kas tõesti asfaldiservast mitte mingit maad ühiskasutuseks ette pole nähtud.

Juba mitmendat nädalavahetust järjest on mul oma kohvitops kaasas. Hommikuti hotellis hea kohvi täis valada ja püsib kuum ja saab autos juua ja ei reosta loodust. Sest muidu on neil ainult ühekordsed papptopsid. Edaspidi hakkan ka oma müslikaussi ja supilusikat kaasas kandma, sest nendest imepisikestest vahtplastkaussidest miniplastlusikaga söömine ajab mind lihtsalt endast õue. Esiteks on see nõme materjal ja teiseks ei ole siin riigis ette nähtud juba korra tühjakssöödud kaussi uuesti täitma minna vaid tuleb uus kauss võtta. Sest need "bakterid", mida sa nii levitad, on ju oluliselt hullemad kui keskkonna saastamine. Igaks juhuks lähen liitrise kanistriga, sest ilmselgelt ei tohi ma ka oma jagu korduvtäita.

Trader Joe's käisime enne nädalavahetust. Ma tahtsin Scottile sünnipäevaks šampuse osta ning reisile paar pudelit rohelist veini kaasa. Kassas küsiti dokumenti. Way to go me!

Kommentaare ei ole: