esmaspäev, 29. mai 2006

Nädal BarcelonasLillepotid Barcelona rõdul.

Pisike sisalik poolel teel Montserrat'le

Jõime clarasid :)

Viimasel päeval käisime turul pildistamas kõike seda, mida grillituna või muul viisil töödelduna nädala jooksul söödud sai :P

Sinised lillepotid Sitgesis.

7 kommentaari:

Kaur ütles ...

http://no.spam.ee/~kaur/m/barcelona.html

pilte veel ei ole... niisama loba ainult :)

Kaur ütles ...

barcelona loba

see ei ole reisijutt, niisama kohapeal kirja saand märkmed vaid. aga ehk on huvitav :)

Gaili ütles ...

lahe jutt :)

aga sa ei kirjutanud söögist suurt midagi :))) minu meelest on kataloonias kohutavalt head söögid - alustades erinevatest tapastest ja pintxodest kuni paellade ja grillitud küülikuni. magustoite on neil suhteliselt väike valik, aga selle eest jube head - flan ja crema catalana eelkõige. ja turud puu-, juur- ja aedviljavaliku, kala, jamoni ja erinevate molluskitega...

rollereid on tõesti väga palju. vaatad, kuidas ülikonnastatud tüübid sõidavad, läpakas kotiga seljas või ees jalgade vahel :) ja valgetes kostüümides naisterahvad kiiver peas ja käekott jalgade juures... ma ise koguaeg mõtlesin, et kas nad ei karda neid kotte sealt ära kaotada.

mänguasjapoode on seal vähe. aga mõned siiski on :) nägin eraldi mängude poode (puzzled, lauamängud, automudelid) ja mänguasjade poode (nukud, mänguautod, karvased loomad). el corte inglesis on muidu suhteliselt suur mänguasjaosakond.

ja siis veel lõpetuseks mu oma lemmiklinnaosad - el born, el raval (see just eelkõige äärmiselt huvitava rahva pärast, keda seal näeb), gracia...

ja pilte on mul tegelt veel - http://www.hot.ee/mibarcelona

Kaur ütles ...

Ma ei ole eriline tapaste fänn ja ka sealsed ei jätnud mulle mingit suurt muljet. Üldse, hea toidu nautimiseks on vaja head seltskonda ja seda mul polnud - ainult see paar Piretiga käidud tundi. Turg oli nagu vahemeremaa turg ikka, miljon erinevat molluskit ja soolase mere lõhn üle kõige :)

Sul on väga ilusad pildid!

Gaili ütles ...

gracias :)

ja see on see, kui sa paned oma teate tripi viimasel minutil üles ja ma loen seda alles pärast tagasitulekut ;)

Anonüümne ütles ...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.