reede, 1. märts 2024

Tuntud taimetoitlane

 

 

Tallinna lennujaamas on nüüd ka need uued skännerid, millega võib edaspidi galloni vett läbi vedada.

Tallinn - Helsinki lend möödus elamustevaeselt ning ümberistumine läks suhteliselt kiirelt.

Helsinki lennul olin meile lisajalaruumi broneerinud ning sellega algasid 11 tundi ilusti. Õhtusöögiks lubati spagette lihapallide ja tomatikastmega ning kui käru meieni jõudis, suruti mulle kandikutäis taimetoitu lauale, mille ma omale tellinud olevat. Kuna ma teadsin täiesti kindlalt, et ma ei broneerinud omale taimetoitu, siis läks meil seal lennusaatjaga kergeks vaidluseks. Igal juhul jättis ta selle riisi- ja kikerhernekarbi mulle lauale ja lubas tavatoidu tuua kui midagi üle jääb. Õnneks selgus, et jääb. Avasin siis oma tomatikastmes spagetid... Selgus, et soomlaste ettekujutus spagettidest ja tomatikastmest langeb kokku minu ettekujutusega kartulipudrust ja porgandiviiludest. Lihapallid olid ka. Vähemalt ei koonerdanud nad coca-colaga.

Vaatasin uuesti ära Barbie filmi ning üritasin magada. Edutult.

Kommentaare ei ole: