teisipäev, 5. märts 2024

Kambodža kroonikad. Modellikarjäär silmapiiril


Päev algas nagu iga teine troopilises paradiisis - söök, rand, päike, kordus.


Kõik oli ideaalne, kuniks üks idioot otsustas kell neli peale lõunat jooksma minna. Kuna eile hakkas sel ajal juba natuke jahenema, siis ei tundunud see üldse nii kehv mõte. Esiteks selgus kohe alguses, et rand on liiga lühike, nind korduvalt edasi-tagasi silkamise vältimiseks tuli vahepeal läbi vee joosta ning vahepeal rannast ära. Läbi vee jooksmine tähendas, et mu veesussid olid hetkega täis märga liiva ning alustasid suhteliselt edukalt jalgade hõõrumist. Jooksmas käidud, ujumas käidud ja dushi all käidud, selgus, et kogu see kuumus ja päike ja higistamine tähendas kergemakujulist kuumarabandust. Kõik, mis päeva jooksul oli sisse läinud, tuli ühte- või teistpidi välja tagasi. Ja nii kella kuuest südaööni. Peale seda oli olukord enam-vähem kontrolli all ning sai magama jääda. Ühtlasi otsustasin peale seda seiklust peeglisse vaadates Victoria's Secreti modelliks kandideerida.

Telia otsustas, et hea mõte oleks mulle pakkuda Kambodža interneti päevapaketti kell 3 öösel ning hommikul ärkasin sõnumi peale, et vastu tulles minu soovile on nad selle teenuse aktiveerinud. Ma loodan, et nad oma isetegevuse siiski ka ise kinni maksavad. Kell 2:50 öösel ei tellinud ma täiesti korralikus wifi piirkonnas ühtegi interneti päevapaketti :)

Kommentaare ei ole: