teisipäev, 29. mai 2018

Delicious Thailand. Deja Moo

Olles eile saanud nii kultuuri, autentsust ja rustikaalsust, nahaalseid tailasi, religiooni, hiina turgu kui paduvihma, otsustasime täna teha konditsioneeritud shopingupäeva mõnes kaubanduskeskuses. Ja valisime välja sellesama Siami pundi, kus just üleeile käisime.

Aga järjekorras. Sõime hommikust ning nägime, kuidas kohalikud järjest müüri taha kaovad. Maksime arve ära ning läksime asja uurima. Selgus, et sealtkaudu sai templi aeda, mida muuhulgas kasutati nii läbisõiduhoovi kui parklana. Vaatasime templi üle ja läksime toast läbi, et siis suund bussipeatusse ja kaubanduskeskustesse võtta. Jõudsime hotelli lobbysse, kui 10 sekundiga sai sinisest taevast paduvihm ning istusime seejärel 45 minutit ja ootasime, et see ära lõpeks.

Järgmise tunni võib kokku võtta kui kinganööriturismi järgmine tase. Buss kaubanduskeskusesse maksis 19 senti. Juba eelmine kord oli meile Samsungi pop-up silma hakanud ning astusime sisse. Selgus, et täitsa tasuta sai proovida 4D prille ja sellega kaasnevat ameerika raudteed ja luukerede alla tulistamist. Tasuta pakuti ka mingit suusatamise imitatsiooni ning oma andmete jätmise eest neile sai tasuta ostukoti, kleepse ja sinise stardust joogi. Kokkuhoid ja entertainment at its best. Aga sealt alates ei olnud mingeid kinganööre enam, sest me olime otsustanud lõunat süüa luksusbrändide keskuse all toidumaailmas. Maailma kõige pisemate quesadillade eest maksin ca 5.50 EUR ning kuna mul oli juba eelmisest reisist alates soov süüa Onu Tetsu jaapani juustukooki, siis seekord otsisin õige leti üles ning soetasin 4.50 eest ka juustukoogi. Ühesõnaga kulus lõuna peale rohkem kui teinekord kahe päeva toidu  peale.

Võtsime bussi ja sõitsime tagasi hotelli. Ostsime tee pealt veel bussipiletid homseks lennujaama ning taaskord tekkis taidega väike arutelu, mis kellasega me minema peaksime. Mina tahtsin kella kuuesega minna, aga järjekordselt tegid nad mulle selgeks kui kaua pick-up aega võtab ja kui ma ikka homme Euroopat näha tahan, siis kella viiesega. Et ei tasu serval kõndida. No näeb siis.

Ostsime õhtul omale veel kauaoodatud sticky rice ja mangot ja läksime kell üheksa magama, et kell 4 üles tõusta.