kolmapäev, 27. september 2017

Go blue. Tip ja üldine hinnapoliitika.





Scott pakkus, et laupäeval võiks Zingerman Roadhouse'i brunchile minna. Sest talvel söödud vahvlid on mul siiani eredalt meeles ja mis seal salata, mu vahvlite juurde ettenähtud peekoni sai Scott omale :) Sama eredalt on mul aga ka meeles, et sealsed hinnad on tagasihoidlikult öeldes natuke kõrgevõitu. Nimetatud vahvlid (4 vahvlit) cheddari, peekoni, või ja vahtrasiirupiga maksid 14 dollarit. Koos tipiga 16.80. Kuna Scotil on vahvlimasin olemas, pakkusin, et teen ise vahvlid ja esitan arve ainult 14 dollari peale, tippi ei lisa kui oma taldrikutäie ise lauda viib. That said, mulle on ikka täiesti arusaamatu see kohustuslik 20%, mis ei sõltu ajast, mis ettekandja sinu peale kulutas vaid summast, mille sina ära sõid.

Lisaks ei suuda ma endiselt harjuda sellega, et üheksal juhul kümnest lisandub toote hinnale veel 6-protsendiline maks. Nii online- kui pärispoodides. Onlinest sealjuures näiteks UniQlol on maks juba kuvatava hinna sisse arvestatud, Amazonil pole. Kui ühes poes müüakse nii toidu- kui tööstuskaupa, siis toidule ei lisandu maksu, muule kraamile lisandub.

Eile käisime Sevas, taimetoidurestoranis söömas. Tööpäeviti on seal kella seitsmeni õnnelik tund, kus kõik eelroad, vaadiõlled ja veinid on poole hinnaga. Sõime kahepeale ära kõik pildiloleva ning jõime ka õlut ja arve oli ca 26 dollarit. Koos tipiga 31. Kuna restoran asus Aldist, minu uuest lemmiktoidupoest siin, vaid kiviga visata, käisime ka sealt läbi. Olen otsustanud meie põhiliselt tarbitava toiduvaliku sealt läbi proovida ning maitsva osa sellest menüüsse jätta. Näiteks juustud, külmutatud marjad, ricotta jmt. Lisaks on seal alati ka hea hinnaga puu- või köögivilju. Kokkuhoitud raha eest ostame alati iirist :D

Kommentaare ei ole: