teisipäev, 20. jaanuar 2015

Veel puhkust


Eile õhtul võttis resortitöötaja mult hommikusöögitellimuse ning pani kirja, mis kell ma süüa plaanin. Kuna kirjade järgi saab hommikusööki kuuest üheksani (omaniku sõnul polevat ka hiljem probleemi), siis igaks juhuks lubasin kell 9 laekuda. Panin äratuse ka.

Kuna meil bron oli kahele, aga Andre piletid tühistati ära ja ta ei saanud lennata, siis serveeriti mulle hommikuks selline kogus süüa, et ma suutsin vaevu liikuda isegi pealelõunal :) Laual oli kaks sunny side up'i, ohtralt röstimata röstsaia, moos, või (mind you!), kohv, vesi ja suur taldrikutäis puuvilju - papaiat, arbuusi, mangot ja banaani. Lisaks üritati mulle mahla pakkuda. Ja siis kõige selle juures kahvel ja teelusikas. Ok, ma oskan praemuna ilma noata süüa küll vahepeal juba, aga või määrimise meistriklassi ilma noata ma veel omandanud pole. Palusin noa ka tuua :)

Pealelõunal jalutasin San Josesse ning varustasin ennast Robinson Mallis korralikult jogurtite ja San Migueliga.

Vesi on siin palav. Sõna otseses mõttes. Ma olen olnud küll väga soojas merevees, aga mitte kunagi nii palavas kui siin see madal kaldaäärne vesi on. Kraad sügavamal läheb küll temperatuur selliseks vanniveelaadseks, aga esimesed kümmekond meetrit tuleks siiski kiirelt läbida :)

Peale pooltteist kuud imelistel valgetel randadel ja pidevalt süües midagi, mille kohta võib paremal juhul öelda "pole viga", tundsin, et mul on vaheldust vaja. Rohkem inimesi, baare, seltskonda, tegevust ja SÜÜA! Ja maitseid! Ma ei suuda enam oma mõtteid Tom Kha supilt või Malaisia rotidelt mujale suunata. Võtsin oma Kuala Lumpuri bronni ette ning pikendasin seda nädala võrra. Plaan on veeta ka nädal aega Lõuna-Tais ning süüa. Võimalik, et minna ka Full-Moon partyle. Ja käia Kuala Lumpuris juuksuris. Ma tunnen ennast siin juba nagu pärismaalane :D

Kommentaare ei ole: