teisipäev, 27. jaanuar 2015

Milkfish and bay view


Peale hommikusööki liikusin "bussiterminali", et tagasi Puerto Princesasse sõita. Ka tagasitee oli mägine ning kurviline ning ühel venelannal oli nii halb olla, et tegime tee peal peatuse. Kui ta ennast natuke kogunud oli, siis sõitsime edasi ning bussijuht võttis selle peale kurve eriti aeglaselt :)

Olin otsustanud omale hotelli lennujaama lähedusse vaadata, sest hommikul ootas ees kella kümnene lend. Hakkasin just ühte sisse minema, kui mööduv tricycle mulle soodsast hotellist rääkima hakkas. Kohe "siinsamas" lähedal olevat, ta võib mind 20 peeso eest ära viia. Uurisin siis täpsemalt, et kus, sest sellised "sõprade" kohad kipuvad teinekord ülejärgmises auulis olema. Võtsin kaardi ette ja juht kinnitas jätkuvalt, et kohe siinsamas on. Ning pakkus siis, et viib mind tasuta kohale. Selgus, et nimetatud lodge oli ca 200 meetri kaugusel :) Ma maksin seal linnas tavaliselt 10 peesot 3-4 km otsa eest. Aga tuba oli OK ja sinna ma jäin.

Lõunat sõin mingi kallimat sorti hotelli ülemise korruse suurepärase lahevaatega restoranis. Kujutasin ette, kuidas sellises kohas mulle miniatuurne ports tuuakse. Aga lauale toodi vaagnal terve kala, baklažaan, mangosalat ja eraldi veel riis. Ma ei jõudnud kõike äragi süüa :)

Kommentaare ei ole: