teisipäev, 21. veebruar 2017

La Paloma Lanta. Bitch turist, vabandust, kogenud reisija







Eile õhtul ütles hotelli receptionist, et bussipileti Koh Lantale võin ka alles hommikul osta. Ma polnud nimelt kindel, mis kell ma minna tahan, aga arvasin, et nii kella kaheksa paiku. Hommikul läksin ca pool kaheksa alla, et teel sööma pilet ära osta. Eilset noormeest, vabandust, neidu ei paistnud kuskil. Küsisin siis ühe teise leti juures oleva tai käest, et tahaks bussipiletit. Kuna Lõuna-Tai on valdavalt islamiusuline, siis erinevalt budistidest, kes ei soovi kunagi kellelegi meelehärmi valmistada, neil siin seda probleemi pole ning tüüp vastas mulle lihtsalt, et No van to Koh Lanta. Aga, noh, kuna ma teadsin, et see buss on olemas, siis ma tema meelehärmiks ikkagi sealt ei lahkunud ning ta oli sunnitud kogu oma keele- ja etlemisoskuse appi võtma, et mulle selgitada, et kell kaheksa tuleb receptionist ja küll tema tegeleb nõudliku turistiga edasi. Hea, et ma olin mineku tunnikese edasi lükanud, sest ärgata kell kuus ainult selleks, et mitte saada pilet kella kaheksasele bussile... :)

Igal juhul oli pilet uksest ukseni ja kui me kõik teised kuskil in the middle of nowhere olime maha pannud, siis tegi juht Klong Nin ranna teeotsas peatuse ning jäi ootama, et turist maha hüppaks, oma koti selga haaraks ja keskpäeva kuumuses 1,5 kilomeetrit hotellini marsiks. Mida aga turist ei soovinud ning mille peale juht kergelt häält tõstis, et tal on siiski graafik. Well, aga mul on pilet ukseni.

Hotellis pidasime tubli veerand tundi läbirääkimisi ning öö hind tuli lõpuks 1000 bahti pealt alla 742 bahti peale. Ühtlasi selgus, et saarel pole kuni poole kuueni elektrit. Õnneks erinevalt eelmisest aastast voolab kraanist vähemalt vesi. Samas üritades pealelõunauinakut teha, voolas vesi ka igalt poolt mujalt. Lisaks olid restod ja poed suletud. Aga vähemalt on väljas kerge briis. Ja kui elekter tagasi tuli, sai süüa ka.

Kuna saarel on väga loetud arv mošeesid, siis on vahepeal laternapostide külge pandud valjuhääldid, et keegi ennast religioonist äralõigatuna ei tunneks. Sealt tuleb palvekutseid isegi siis kui mujal saarepeal elektrit pole.

Kommentaare ei ole: