esmaspäev, 23. jaanuar 2017

Go Blue! Hi, how are you?


Lähed poodi, näed saalitöötajat: "Tere! Kuidas läheb"- "Oh, tänan küsimast, hästi ja endal?" - "Kah hästi, tänan." Jõuad kassasse, sama dialoog. Tahad küsida, kus riiulis on kikerherned, sellele eelneb sama dialoog. Ostad kinopiletit, sama. Ma vist tundun siin nagu mingi Beverly Hillbilly, sest ma unustan koguaeg küsida, et kuidas neil läheb. Sest noh, olgem ausad, ega see mulle korda ka ei lähe. Erinevalt neist, kes mulle nagu long lost sugulasele peale lendavad.

Peale lõunat tundus aeg olevat sobiv poekülastuseks. Scott viskas mind T.J. Maxxi, mis on lähisuguluses mu Müncheni lemmikpoe, T.K. Maxxiga. Plaan oli osta käekott, poest tulin välja ... Calvin Kleini jooksuretuuside ja Salomoni jooksujalatsitega.

Õhtul läksime kinno. Peale toidupoe hindu (näiteks liitrine jogurt ca 5 dollarit, purk kikerherneid 2.50, kõige soodsam toorjuust ligi 3 dollarit) olin juba valmis kinopiletisse väiksema varanduse investeerima, aga selgus, et see maksab "kõigest" 10.25. Täitsa soodukas tundus. Ja film oli kah hea.

Kommentaare ei ole: