pühapäev, 7. juuli 2019

Go Blue. Kuidas siinne klienditeenindus kohvi armastab

Ma olen oma rahulolematust juba selles osas väljendanud, kuidas igaüks, kellest lähemalt kui kahe meetri kauguselt möödud, alati teada tahab, kuidas mul läheb. Ma ei ole sellega ära harjunud, aga ma tean seda oodata. Nagu ka seda, et kui ma klienditeenindusega kirjalikult suhtlen, siis enne kui me üldse probleemini jõuame, tunneme alati huvi üksteise käekäigu vastu ning Amazonis nad näiteks ka tänavad mind kui väärtuslikku klienti Prime liikmeks olemise eest.

Hiljuti sain aga teada, et ühe teise online poe klienditeenindajatel on alati kuum kohv käepärast. Juhuks kui keset suve sadama hakkab või talvel lihtsalt külm ilm on. Näiteks hiljutine vestlus nende toimus nii:
Peale tellimuse numbri ja aadressi andmist
Christine: Täiuslik! Tänan sind selle info eest, Gaili! Palun püsi minuga kuni ma su tellimuse lahti teen.
Mina: Tänan, Christine!
Christine: Pole problat! ;)
Christine: Vaatamata sellele, kuidas sul täna läheb? Ma loodan, et sul on Michiganis meeldiv ilm. Siin on juba suvi, aga ühtäkki hakkas vihma sadama! Hea vähemalt, et mul on mu lemmik tassitäis kohvi, mis mind soojas hoiab. :D
Mina: Mul on kõik suurepärane, tänan! Naudi oma kohvi! :)
Christine: Mul on hea meel seda kuulda!
Christine: Ma kindlasti teen seda. Kohv on elu! <3 br="" lol="">
Nagu ka eelmise sama poe klienditeenindajaga mõned kuud tagasi, kellel samuti oli õnneks kuum kohv lemmiktassis käepärast, saime siiski ka probleemile lõpuks lahenduse.

Amazoniga toimus hiljuti kadunud paki teemal järgmine vestlus:
Grace: Tere, Gaili! Mul on kahju, et sa oma tellimust kätte pole saanud. Las ma kontrollin.
Kuidas sul täna läheb?
Gaili: Kas sa saad aidata - kuna võiks oodata, et ma oma paki kätte saan? :)
Mul läheb hästi, tänan! Kuidas sul endal?
Grace: Mul on seda hea meel kuulda.
Mul on ka kõik hästi, tänan sind väga küsimast.
Ma leian lahenduse, et sind aidata. Ma olen sinu tänane supernaine.
Gaili: Jeiii!

Kommentaare ei ole: