esmaspäev, 26. veebruar 2018

Go blue. Kevad. Willy the Whale.


Kuna ma ei suutnud pluss kuuega muud vabandust leida jooksma mitte minekuks kui see, et homne pluss 12 oleks veel soojem, siis tõmbasin tossud jalga ning metsa vahele. Ja parem oleks kui Endomondo mind neljapäeval veebruarikuu kokkuvõtet tehes ovatsioonidega tervitaks. Nii palju läbitud kilomeetreid pole juba mitu kuud olnud.

Sattusin nägema TAI toitumissoovitusi. Selle alusel tuleks igapäevaselt süüa ca:
4 viilu leiba-saia
1,3 kartulit
0,8 kurki
2 porgandit
2 tomatit
3,5 - 4 portsu muid köögivilju
2 portsu liha ja kala
3 puuvilja või peotäit marju
veerand liitrit piima või keefiri
1,5 portsu teravilja või pastat
lisaks veel nipet-näpet - juustu, mune, mett, pähkleid jmt

Päevamenüü võiks selle kava kohaselt umbes nii välja näha siis:
Hommikuks poolteist kausitäit putru ühe peotäie marjadega, klaas piima
Snäkiks puuvili
Lõunaks steik kartulitega, salat kahest tomatist ja peaaegu ühest kurgist hapukoorega, kaks võileiba
Snäkiks uuesti puuvili ja peotäis pähkleid
Õhtuks keedetud või grillitud lillkapsas, ports kala, pool riivitud peeti, kaks juustuleiba
Snäkiks kaks porgandit

Hääletasime 2:0 laisa nädalavahetuse poolt ning ühtlasi tegin omale eile koduse spapäeva. Maniküür - pediküür - kulmud - juuksemask - mullivann vaatega aeda. Ja kuna ma olin sellest kõigest totaalselt kurnatud, tegi Scott mulle veel lõuna ka kui ma ükskord vannist tõusin.

Kommentaare ei ole: